Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου με τα «χρυσά καλαμάρια» στη Μύκονο δίνει τη δική του απάντηση για την καταγγελία του Αμερικανού τουρίστα ότι χρεώθηκε 591 ευρώ για 6 μερίδες καλαμάρια.

Μετά τη διαφήμιση – υπερπαραγωγή του εστιατορίου, η οποία ήρθε χθες στη δημοσιότητα, ο ιδιοκτήτης εξηγεί σε ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Open ότι απευθύνεται σε ξένο πελατολόγιο, ενώ το 90% των Ελλήνων δεν θα μπορούσε να πληρώσει το κόστος για ένα δείπνο στο συγκεκριμένο εστιατόριο.

«Απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο κοινό, το οποίο έρχεται από το εξωτερικό και κυρίως δουλεύουμε με ξένο πελατολόγιο. Αυτή τη στιγμή, δυστυχώς, ένας απλός Έλληνας δεν μπορεί να το πληρώσει το κόστος. Όχι μόνο ένας απλός, αλλά το 90%», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Και συμπληρώνει: «Μπροστά στο μαγαζί έχουμε ενυδρεία με ζωντανούς αστακούς, οι οποίοι άλλοι έρχονται από εισαγωγή από τον Καναδά και άλλοι είναι ελληνικοί. Τα όστρακά μας είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν στον κόσμο καθώς έρχονται απευθείας από τη Γαλλία με αεροπλάνο.

Η διαφήμιση χολιγουντιανών διαστάσεων

Στο κλιπ πρωταγωνιστεί γοργόνα που καταλήγει στην Μύκονο και μαγεύεται από την ατμόσφαιρα και τους θησαυρούς της θάλασσας που σερβίρονται στο εστιατόριο. Η 15 κιλών ουρά της γοργόνας κόστισε 5.000 ευρώ και «κολύμπησε» ως εδώ από γραφείο στην Αμερική που  προμηθεύει χολιγουντιανές παραγωγές.

Μάλιστα, η πρωταγωνίστρια Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη ”Ουζερί Τσιτσάνης”, έκανε ειδικά μαθήματα κολύμβησης, ενώ για λόγους ασφαλείας επιστρατεύτηκαν δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης κατά την διάρκεια των υποβρύχιων γυρισμάτων.

Μόνο τα κοσμήματα κόστισαν 6.000 ευρώ, ενώ η μουσική δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του κλιπ και για την επιλογή της έγινε κρούση σε 10 επώνυμους καλλιτέχνες. Το συνολικό κόστος παραγωγής άγγιξε τα 50.000 ευρώ.