Το στιγμιότυπο του περασμένου Σαββάτου από τις πρόβες της «Κάρμεν» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (η πρεμιέρα της οποίας αναμένεται την ερχόμενη Παρασκευή) στο Ηρώδειο μοιάζει με «θέατρο μέσα στο θέατρο», αλλά συνέβη στην πραγματικότητα. Ηταν λίγο μετά τις 20.00 όταν οι μουσικοί της ορχήστρας είδαν την Αγνή Μπάλτσα να μπαίνει στο Ρωμαϊκό Ωδείο. Η κορυφαία μέτζο κάθισε μαζί με τον Γιώργο Κουμεντάκη, έβαλε τα γυαλιά της και παρακολούθησε με προσοχή την πρόβα. Ενθουσιασμένη από τη φωνή της πρωταγωνίστριας Ανίτα Ρατσβελισβίλι, ζήτησε να την συναντήσει στο διάλειμμα της πρόβας. Ο ενθουσιασμός της, έτσι κι αλλιώς, αντήχησε στο χώρο: «Ποια Γκαράντσα, αυτή είναι η κορυφαία Κάρμεν τού σήμερα». Στην είσοδο των καμαρινιών η Ρατσβελισβίλι έπεσε κυριολεκτικά στα πόδια της Μπάλτσα και την υποδέχτηκε με τον σεβασμό της νεότερης προς τη βετεράνο του είδους. Αλλά και τότε η Αγνή Μπάλτσα επανέλαβε ότι η φωνή της είναι συγκλονιστική και ομολόγησε ότι έχει εντυπωσιαστεί από την ερμηνεία της και από τις δυνατότητες της φωνής της, μοναδικής σε όλη την κλίμακά της. Η ολιγόλεπτη συνάντηση των δύο μέτζο που έχουν συνδεθεί με την Κάρμεν ολοκληρώθηκε με μια φωτογραφία τους μπροστά μάλιστα από τη μεγάλη φωτογραφία στα καμαρίνια του Ηρωδείου και απεικονίζει τη Μαρία Κάλλας με τον μαέστρο Αντονίνο Βότο από το ρεσιτάλ που είχαν δώσει στο Ηρώδειο το 1957.