Μάρτυρες πρωτόγνωρου και συνάμα ανησυχητικού περιστατικού έγιναν όσοι βρέθηκαν στη χορωδιακή συνάντηση «Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου», η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στο πλαίσιο των Ελευθερίων 2018.

Ενώ στη σκηνή βρισκόταν η Φιλαρμονική των Κρηνίδων, στο κενό ανάμεσα στα κομμάτια, γυναίκα περίπου 70 ετών πλησίασε τον μαέστρο και τον ρώτησε, σε έντονο ύφος, γιατί παίζει γερμανούς συνθέτες (είχε μόλις ερμηνεύσει η ορχήστρα έργο του Μπαχ) και όχι κάποιον Ελληνα. Και δεν σταμάτησε εκεί. Εφτυσε τον μαέστρο και αποχώρησε από το θέατρο υπό τις διαμαρτυρίες των υπολοίπων θεατών.

Τόσο ο μαέστρος όσο και η συντονίστρια της εκδήλωσης σημείωσαν ότι η μουσική είναι παγκόσμια και δεν ανήκει σε κανένα λαό. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης συνεχίστηκε κανονικά.

Λίγο αργότερα, προστέθηκε ένα ακόμα περιστατικό όταν θεατής διαμαρτυρήθηκε για την αναφορά της παρουσιάστριας στην τοποθεσία των Κρηνίδων, Πλατανολεύκες, με το τουρκικό όνομά της, δηλαδή Καβάκια.

Πηγή: kokkinokavalas