Το έπιπλο, ένας μεγάλος μπουφές, με την υπογραφή Rosanna Siciliano, φέρει παραστάσεις της Νότιας Ιταλίας. Επιπλο – έργο τέχνης, μέρος της συλλογής «Tribute to Sicily». Το συγκεκριμένο κομμάτι της Rosanna είναι τόσο «δυνατό» από μόνο του, ώστε καταλαμβάνει τον μεγαλύτερο χώρο του μινιμαλιστικού λευκού δωματίου. «Αν ο κλέφτης ήταν πραγματικά έξυπνος, τότε θα εισέβαλλε στο σπίτι, όταν έλειπαν οι ιδιοκτήτες και με τη βοήθεια ομάδας συνεργών του θα το μετέφερε έξω από αυτό», επισήμανε κάτοικος της περιοχής του Παλαιού Ψυχικού. Ο κλέφτης δεν θα έπρεπε να είναι απλά και μόνο έξυπνος. Κυρίως θα έπρεπε να είναι «ψαγμένος», γνώστης της ιστορίας κάποιων επίπλων, τα οποία κάποιες φορές στοιχίζουν περισσότερο από έναν πίνακα ζωγραφικής ή γλυπτά με διάσημες υπογραφές.

Ο συγκεκριμένος κλέφτης, πρωταγωνιστής μιας μάλλον τραγελαφικής (μέσα στη σοβαρότητά της) κατάστασης, ήταν σίγουρα θρασύς. Αφελή δεν θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω. Αδίστακτο και θρασύ, ναι. Το επεισόδιο διαδραματίστηκε μόλις λίγα εικοσιτετράωρα πριν, στην περιοχή του Παλαιού Ψυχικού! Στόχος πολυτελής μονοκατοικία η οποία βρίσκεται πίσω από το γήπεδο του τένις. Οι ιδιοκτήτες του σπιτιού είχαν καλέσει ένα συνεργείο με σκοπό να προχωρήσουν σε κάποιες εργασίες στους χώρους. Τα παράθυρα, όπως είναι φυσικό, ήταν ανοιχτά. Μέσα στο σπίτι, εκτός από την οικοδέσποινα, υπήρχαν και αρκετοί άλλοι άνθρωποι.

Το κυνήγι του κλέφτη, ο Κλουζό και ο Σαΐνης

Το ρολόι στο μεγάλο χολ έδειχνε λίγο μετά τις εννέα, όταν από το ισόγειο ακούστηκαν περίεργοι ήχοι. Τελικά αποκαλύφθηκε ότι ένας… στιβαρός άνδρας αλβανικής καταγωγής είχε εισβάλει στο σπίτι. Ο θρασύτατος ληστής βρήκε ανοιχτά τα παράθυρα του ισογείου. Εισέβαλε στη μονοκατοικία και άρχισε να μαζεύει τα βαρύτιμα ασημικά σε έναν σάκο. Ομως δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει το έργο του. Ανθρωποι του συνεργείου τον ανακάλυψαν την ώρα που ετοιμαζόταν να προχωρήσει σε άλλο χώρο της μονοκατοικίας. Τελικά, τον ρόλο σύλληψής του ανέλαβε ο γεροδεμένος ηλεκτρολόγος που άρχισε να τον κυνηγάει στους δρόμους του Παλαιού Ψυχικού.

Τα σκηνικά που διαδραματίστηκαν θύμιζαν μάλλον αστυνομική κωμωδία. Ο ηλεκτρολόγος φώναζε δυνατά «κλέφτης, κλέφτης, πιάστε τον!». Οι κύριοι οι οποίοι έκαναν τζόγκινγκ μπήκαν κι αυτοί στο «παιχνίδι», το κυνήγι του κλέφτη δηλαδή, κάποιος άλλος τού έκλεισε τον δρόμο με το αυτοκίνητο. Τελικά ο επίδοξος ληστής συνελήφθη από τους περιοίκους και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής. Το επεισόδιο συζητείται ακόμα στους κύκλους των βορείων προαστίων. Το θέμα είναι ότι ο ληστής οδηγήθηκε στην Ευελπίδων και έπειτα από κάποιες ώρες (όπως συμβαίνει με εκατοντάδες άλλους) αφέθηκε ελεύθερος. Ο τολμηρός ηλεκτρολόγος ανακηρύχθηκε σε έναν μικρό επιθεωρητή Κλουζό. Μήπως όμως του ταιριάζει καλύτερα το επιθεωρητής Σαΐνης;

Η Τζολί και η διαμονή – μυστήριο σε ελληνικό νησί

Οι εικόνες στην Ελλάδα αλλάζουν. Οι πολυτελείς βίλες στο Παλαιό Ψυχικό, την Κηφισιά, την Εκάλη και τη Βουλιαγμένη. Οι τουρίστες που τριγυρίζουν στο ιστορικό κέντρο ψάχνοντας για οικονομικά εστιατόρια και γραφικές, μικρές ταβερνούλες με σκοπό να απολαύσουν παραδοσιακές σπεσιαλιτέ. Εκείνο που μου κάνει πραγματικά εντύπωση είναι ότι οι ξένοι ακόμη και στα ακριβά ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας, όταν φθάνουν μπροστά στο concierge ζητάνε απ’ τους υπαλλήλους να τους «στείλουν» σε φθηνά εστιατόρια, γύρω από το Σύνταγμα και την Πλάκα. Οι τουρίστες οι οποίοι διαμένουν στα ακριβά (χωρίς «σκόντο» στην τιμή) δωμάτια και σουίτες πεντάστερων ξενοδοχείων, ή φθάνουν στο Ελευθέριος Βενιζέλος με τα νέα Gulf stream G 500 ή το Gulf stream G650 ER έχουν το πραγματικό χρήμα. Με το Gulf stream G650 ER έφθασαν ινκόγκνιτο στη χώρα μας ο Μπιλ Γκέιτς και η Αντζελίνα Τζολί. Η αμερικανίδα ηθοποιός πέταξε με ένα τέτοιου είδους αεροπλάνο στο ωραιότερο, πλέον μυστηριώδες νησί του Αιγαίου. Η διαμονή της σε υπερπολυτελή βίλα (όσο κι αν ακούγεται μακάβριο, μέσα στο σπίτι υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια ιδιωτικός τάφος) στοίχισε πολλές πολλές χιλιάδες ευρώ.

Το Μέγαρο Δεληγιώργη

Το εμβληματικό κτίριο στη γωνία της Ακαδημίας με την Κανάρη, γνωστό ως Μέγαρο Δεληγιώργη, είναι και πάλι εντυπωσιακά φωταγωγημένο. Η γκαλερί Allouche Benias (χώρος τέχνης με διεθνή ακτινοβολία), η οποία φιλοξενείται πλέον εκεί, παρουσίασε την περασμένη Παρασκευή την δουλειά ενός έλληνα ταλαντούχου καλλιτέχνη. Πρόκειται για τον VASSILIS H. Τίτλος της έκθεσης «Blue Shadows and a couple of oranges». Κυκλοφορώ μέσα στους όμορφους πραγματικά χώρους του κτιρίου, που δημιούργησε ο Λεωνίδας Δεληγιώργης. Ενα υπέροχο κτίριο με την «υπογραφή» του αντιπροσωπευτικού αρχιτέκτονα της μεγαλοαστικής τάξης Ερνέστου Τσίλλερ. Η ιστορία του κτιρίου είναι μεγάλη και ιδιαίτερα σημαντική. Ειλικρινά θα χρειαζόταν ένα πολύ μεγάλο άρθρο για να αναφερθούμε στις λεπτομέρειες. Αυτό που πρέπει όμως να σημειώσουμε είναι ότι η Μελέτη Αποκατάστασης, Ανακαίνισης, Επισκευής και Διαρρύθμισης του Μεγάρου Δεληγιώργη εκπονήθηκε από τη σύμπραξη των μελετητικών γραφείων Καρόλου Κάιγερ – Αικατερίνης Μήτσιου, αρχιτεκτόνων, Μιχάλη Αρβανιτάκη, πολιτικού μηχανικού, Χάιμ Πολίτη, μηχανολόγου – ηλεκτρολόγου και Κυριάκου Σαχανίδη, οικονομολόγου.