Στις 6 Ιουνίου 1998 το συνδρομητικό κανάλι HBO πρόβαλε το πρώτο επεισόδιο μιας σειράς που είκοσι χρόνια αργότερα δείχνει ότι επέδρασε στη γυναικεία αισθητική, τόνισε τις γυναικείες εμμονές και αποκάλυψε τις γυναικείες συναισθηματικές μεταπτώσεις. Το «Sex and the City» φαίνεται να άλλαξε ακόμη και τον χαρακτήρα της πόλης όπου αναπτύχθηκε η σύγχρονη γυναικεία φιλία. Το «Sex and the City» είναι ένα αυτόνομο κεφάλαιο στο σύγχρονο στυλ. Από το 1998 έως το 2004 που ολοκληρώθηκαν τα επεισόδια της σειράς η μόδα εξέφρασε ένα νέο μέσο αυτοπροσδιορισμού, επιμέλειας και ανέλιξης του εαυτού, κυρίως των γυναικών αλλά και των γκέι φίλων τους. Η περίοδος αυτή συμπίπτει με την «Αναγέννηση της μόδας». Τότε οι σταρ σχεδιαστές εκτινάχτηκαν σε σπουδαίες προσωπικότητες, παλαιοί ιστορικοί οίκοι αναστήθηκαν, οι πειραματισμοί στο ντιζάιν ανέδειξαν την ομάδα της βελγικής πρωτοπορίας και η εναλλαγή των στυλ άρχισε να θεωρείται επίτευγμα προσωπικής ελευθερίας. Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στον χαρακτήρα της Κάρι Μπράντσο που άψογα ερμήνευσε στην τηλεοπτική σειρά η φιλάρεσκη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ. Αλλά και στην τολμηρή φαντασία της ενδυματολόγου Πατρίσια Φιλντ, η οποία δημιούργησε ένα κοκτέιλ συνδυασμών από ρούχα χωρίς ετικέτα –από τα vintage μαγαζιά –και δημιουργίες κυρίως σχεδιαστών που ανέτρεπαν τα κλασικά πρότυπα θηλυκότητας με τις εκκεντρικές προτάσεις τους.

«Το «Sex and the City» υπήρξε η μεγαλύτερη ανακάλυψη της μόδας μετά τα παντελόνια». H Βάλερι Στιλ, ιστορικός μόδας και διευθύντρια στο Μουσείο του Ινστιτούτου Μόδας και Τεχνολογίας, εξηγεί ότι η σειρά ανέδειξε μέσα από την γκαρνταρόμπα κυρίως της Κάρι, αλλά και των φιλενάδων της, «τη σημασία του προσωπικού στυλ. Εκείνη την εποχή η μόδα δεν αντανακλούσε μόνο το πνεύμα των καιρών. Αλλά επηρεάστηκε από ό,τι συνέβαινε στην τηλεοπτική πραγματικότητα των πρωταγωνιστριών του σίριαλ και το έβγαλε στις συλλογές των σχεδιαστών».

Η Κάρι, η Σαμάνθα, η Σάρλοτ και η Μιράντα δοκίμασαν τα παιχνίδια του σεξ και φόρεσαν κοντά εφαρμοστά τοπ και έδειξαν τη γυμνή κοιλιά τους. Η Κάρι δεν είχε πρόβλημα να φορέσει τα ψηλοτάκουνα Manolo της με μαύρο αθλητικό σορτσάκι κι ένα μακρύ μαύρο αδιάβροχο για να βγει στη γειτονιά της για ψωμί. Η ίδια μέσα από το ιδιόμορφο γούστο της Πατρίσια Φιλντ έκανε μόδα τα λουλούδια μπουτονιέρες, τις τούλινες φούστες του μπαλέτου, τα εμπριμέ μαντό. Η συνεισφορά της σέξι Σαμάνθα ήταν τα εφαρμοστά φορέματα κοκτέιλ με το βαθύ ντεκολτέ. Ενώ η Σάρλοτ, αισιόδοξη και καθωσπρέπει, πέρασε στο γυναικείο κοινό του «Sex and the City» την κουλτούρα του μαργαριταρένιου κολιέ, του στράπλες φορέματος με φουρό.

Στα τελευταία χρόνια του 20ού αιώνα ακόμη και το Μανχάταν ήταν μία διαφορετική περιοχή της Νέας Υόρκης. Ο γυναικείος πυρήνας του «Sex and the City» καθώς και οι ερωτικοί τους δορυφόροι έδειχναν ότι η πόλη τότε ήταν ένα ανοιχτό πεδίο γνωριμίας με τον άλλον. Σήμερα η μόδα στους δρόμους της Νέας Υόρκης είναι υπόθεση των μεγάλων οίκων που μετατρέπουν τις άλλοτε θαυμάστριες του στυλ –επιδέξιες στους αυτοσχεδιασμούς ντυσίματος –σε φανατικές καταναλώτριες των λογοτύπων. Και με αυτόν τον τρόπο η μόδα του Sex μετασχηματίστηκε σε εμπόρευμα του City.