Μπορεί η πιο μεγάλη έκπληξη στο περσινό πρωτάθλημα της Formula1 να ήταν η απροσδόκητη αποχώρηση του Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes-Benz) – λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών – όμως, όλα αυτά φαίνεται να ανήκουν πλέον στο παρελθόν, αφού δύο μήνες πριν από την εκκίνηση του πρώτου αγώνα στην Αυστραλία, το σασπένς, οι δηλώσεις και οι αλλαγές βρίσκονται στα φόρτε τους. Το ενδιαφέρον όλων είναι στραμμένο στον αντικαταστάτη του Νίκο Ρόσμπεργκ στη Mercedes-Benz με τα σενάρια να διαδέχονται το ένα μετά το άλλο. Ήδη, ο Βάλτερι Μπότας βρίσκεται στο στόχαστρο των διεθνών Μέσων Ενημέρωσης, ιδιαιτέρως μετά την αποχώρηση του από την ομάδα της Williams.

Το φλερτ της γερμανικής ομάδας με τον Μπότας ενισχύεται ακόμη περισσότερο μετά την πρόσφατη επίσκεψη του στο στρατηγείο της Mercedes-Benz στη Βρετανία για να πάρει μια πρώτη γεύση από την ομάδα και να του «ράψουν» το μονοθέσιο στα μέτρα του. Και όλα αυτά, τη στιγμή που ο προηγούμενος μνηστήρας που θα αντικαθιστούσε τον Ρόσμπεργκ, ο Πασκάλ Βερλάιν, θα τρέξει τελικώς με το μονοθέσιο της Sauber. Και φυσικά, το ντόμινο αλλαγών στη Mercedes-Benz θα χτυπήσει και άλλες ομάδες. Τι σημαίνει αυτό; Αν ο Μπότας υπογράψει με τη γερμανική ομάδα, τότε, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο Μάσα – που δήλωνε ότι αποχωρεί από τη Formula1 στον προτελευταίο αγώνα της περσινής χρονιάς – θα «αναγκαστεί» να ξαναμπεί στο μονοθέσιο της Williams, έστω για ακόμη μια σεζόν. Οι επίσημες και τελικές ανακοινώσεις για τις αλλαγές στα μονοθέσια αναμένονται τις επόμενες ημέρες. Έτοιμος να πιάσει δουλειά, δηλώνει και ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος θα προσπαθήσει φέτος να μην επαναλάβει τα λάθη της περσινής χρονιάς, που τον έφεραν στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος.

Ο βρετανός οδηγός θα επιδιώξει να κερδίσει τις εντυπώσεις αλλά και να κατακτήσει ένα ακόμη πρωτάθλημα, το τέταρτο στη σειρά. Όσον αφορά τα μονοθέσια; Τα φαρδύτερα ελαστικά, οι αλλαγές στην αεροδυναμική και τα μακρύτερα μετατρόχια υπόσχονται πιο γρήγορα μονοθέσια, με τους ειδικούς να αναφέρουν ότι θα μειωθεί έως και πέντε δευτερόλεπτα ο χρόνος σε κάθε γύρο! Πάντως, ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Williams Πατ Σίμοντς δείχνει ανήσυχος με την πλειάδα των αλλαγών, ενώ, φοβάται ότι τα μονοθέσια και οι εξελίξεις επάνω σε αυτά δεν έχουν ολοκληρωθεί έως το πρώτο αγώνα, που θα ξεκινήσει στις 24 Μαρτίου, από το Άλμπερτ Παρκ, στην Αυστραλία. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Βάλτερι Μπότας, ο οποίος συμπεραίνει από τις πρώτες δοκιμές που έκανε σε προσομειωτή ότι τα μονοθέσια θα γίνουν πιο γρήγορα στις στροφές αλλά πιο αργά στις ευθείες, λόγω των νέων αεροδυναμικών παρεμβάσεων.