Το έπαθλο των 30.000 ευρώ από τον ελληνοκύπριο επιχειρηματία sir Στέλιο Χατζηιωάννου απονεμήθηκε στις Ελλη Ρούντου και Μελίνα Πίσπα, στο πλαίσιο του ετήσιου βραβείου επιχειρηματικότητας που δίνει ο γνωστός φιλάνθρωπος σε νέους επιχειρηματίες.

Μεγάλος νικητής για το 2016 ήταν η εταιρεία Sun of a Beach, η οποία έλαβε το ποσό των €30.000. Η εταιρεία ήταν μια από τις 3 επικρατέστερες εταιρείες για το Βραβείο το 2015 και εξειδικεύεται στην παραγωγή και εμπορία του βασικότερου καλοκαιρινού αξεσουάρ, της πετσέτας θαλάσσης ενώ ταυτόχρονα προωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο το «made in Greece» και το Ελληνικό καλοκαίρι.

Στην εκδήλωση που έγινε στα γραφεία του ιδρύματος στο κέντρο της Αθήνας βραβεύτηκαν ακόμη 7 εταιρείες -ανάμεσα σε συνολικά 67 συμμετοχές- οι οποίες πήραν από 10.000 ευρώ.

Πρόκειται για τις εταιρείες:

Agnotis, Jacko Carasso, εταιρεία που ειδικεύεται στην πώληση βρεφικής πάνας, μέσω διαδικτύου.

Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, εταιρεία που παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες mobile (sms messaging) και mobile applications.

Glowbox, Αικατερίνη Λυμπέρη, beauty e-shop όπου τα μέλη του λαμβάνουν και αξιολογούν προϊόντα ομορφιάς, κερδίζουν “GLOWpoints” που εξαργυρώνουν στο e-shop της εταιρείας.

Isostevia, Αντώνιος Παναγώτας, εταιρεία παραγωγής και διάθεσης 100% φυσικών προϊόντων στέβιας Mermix, Χρήστος Σταμάτης, εταιρεία με υπηρεσίες ανταλλαγής αγροτικών μηχανημάτων.

Finest Roots, Μάνος & Νικόλας Σμυρλάκης, ποτοποιία με παραδοσιακά λικέρ.

Sleed, Στυλιανός Ηλιάκης & Ευάγγελος Κοτσώνης, εταιρεία παροχής καινοτόμων υπηρεσιών e-business και digital marketing.

Στήριξη στη δημιουργικότητα και την καινοτομία

Κατά τη διάρκεια της απονομής των φετινών Βραβείων, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε σχετικά:

«Για 9η συνεχή χρονιά επέλεξα να στηρίξω τη δημιουργικότητα και την καινοτομία νέων επιχειρηματιών στην Ελλάδα, οι οποίοι παραμένουν στη χώρα τους, θέτουν μακροπρόθεσμα σχέδια και στόχους και συνεχίζουν να οραματίζονται, παρόλη την οικονομική αστάθεια και τις δύσκολες συνθήκες. Οι νέοι επιχειρηματίες που βρέθηκαν αυτή τη χρονιά στο τελικό στάδιο, χαρακτηρίζονται για την αποφασιστικότητα και την αφοσίωση στον επιχειρηματικό τους στόχο, αλλά και για το προσωπικό ρίσκο που έχουν συνειδητά πάρει, επενδύοντας σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον με προσωπικά κεφάλαια. Θετικά οικονομικά αποτελέσματα, υγειές επιχειρηματικό μοντέλο, καινοτομία και ποιότητα υπηρεσιών, είναι κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά της δραστηριότητας τους, τα οποία τους έκαναν να ξεχωρίσουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και να ανακηρυχθούν νικητές».

Τα Βραβεία που διοργανώνει ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyJet του ομίλου easyGroup και του Stelios Philanthropic Foundation, απευθύνεται αποκλειστικά σε νέες και νέους Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών (γεννηθείς το αργότερο το 1976) που έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 7 χρόνια, με συνολικό τζίρο τουλάχιστον €10.000 το χρόνο.

Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον δύο άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής. Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες της εταιρείας είναι δύο άτομα, θα πρέπει να κατέχουν, συνολικά και οι δύο, το 80% της επιχείρησής τους.

Μέχρι σήμερα, το βραβείο έχουν επίσης λάβει οι εταιρείες: Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), Fereikos Helix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008).Το 2015, το Βραβείο απέσπασε η Sede, αλυσίδα κομμωτηρίων και υπηρεσιών ομορφιάς με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η οποία με άξονα την καινοτομία και την ποιότητα, έχει ξεχωρίσει στον χώρο της ομορφιάς, παρουσιάζοντας σταθερά, ανοδική πορεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2008 και μέχρι σήμερα, ο θεσμός έχει ενισχύσει τη νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα με το συνολικό ποσό των 500.000 ευρώ.

Η διαδικασία της φετινής επιλογής στην οποία συμμετείχε ενεργά ο ίδιος ο Στέλιος Χατζηιωάννου ολοκληρώθηκε λίγες ώρες πριν την έναρξη της εκδήλωσης. Για πρώτη φορά η τελετή πραγματοποιήθηκε στο κτίριο του Stelios Philanthropic Foundation στο κέντρο της Αθήνας, εκεί όπου από Δευτέρα έως και Παρασκευή πραγματοποιείται το «Φαγητό από Καρδιάς» με διανομή συσκευασμένου φαγητού σε περισσότερα από 2000 άτομα που το έχουν ανάγκη.