«Είναι ένα μεγάλο κομμάτι χαρτιού, με κείμενο και εικόνες, συνήθως τυπωμένο, που αναρτάται σε τοίχο ή σε άλλη παρόμοια επιφάνεια. Συχνά είναι εργαλείο διαφήμισης, προπαγάνδας, διαμαρτυρίας ή τρόπος για να περάσει ένα μήνυμα». Ο στερεοτυπικός ορισμός της αφίσας ανατρέπεται ως έκφανση του οπτικού πολιτισμού και ως εικαστική απεικόνιση. Εν ολίγοις αντιμετωπίζεται ως έργο τέχνης και ως τέτοιο τιμάται με αφορμή τα 50 χρόνια της πολωνικής Μπιενάλε. Στη φετινή 25η διοργάνωση που πραγματοποιείται στη Βαρσοβία (10/6 – 30/7) θα τιμηθούν 50 σημαντικοί δημιουργοί της παγκόσμιας γραφιστικής σκηνής. Ανάμεσα στα ονόματα των Πόλα Σερ, Μίλτον Γκλέισερ, Κάρι Πίιπο, Αλεν Λε Κερνέκ, περιλαμβάνονται εκείνα των Δημήτρη Αρβανίτη, του κορυφαίου έλληνα γραφίστα και Κωνσταντίνου Μίαρη, ιθύνοντος νου του δημιουργικού γραφείου Κ83 που συμβαίνει να είναι ο νεότερος αφισέρ του καταλόγου. Μία άλλη γιορτή αφίσας στον ευρωπαϊκό Νότο έλαβε γαλανόλευκη απόχρωση. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Σαρδέλας στη Λισαβόνα, το οποίο οι Πορτογάλοι έχουν περί πολλού, η νεαρή Ναταλία Μαυρωτά με την αφίσα της –μια σαρδέλα από κόκκινα γαρίφαλα –είναι μεταξύ των πέντε καλλιτεχνών που ξεχώρισαν στον διαγωνισμό με τα έργα τους (αριστερά). Εκαστος μάλιστα κερδίζει χρηματικό έπαθλο 2.000 ευρώ. Η διάκριση της Μαυρωτά είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς στον διαγωνισμό υποβλήθηκαν 8.897 προτάσεις από 70 χώρες.