Πλήθος σημαντικών αλλαγών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εισηγείται η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Σε πρόταση 100 σελίδων που δημοσιοποίησε η Επιτροπή, με πρόεδρο τον πανεπιστημιακό Κώστα Γαβρόγλου, στα πλαίσια του διαλόγου για την Παιδεία, περιλαμβάνεται εισήγηση για σειρά αλλαγών, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τους το 2022.

Η Έκθεση αναλύει τα προβλήματα που υπάρχουν στην εκπαίδευση και προτείνει συγκεκριμένες λύσεις ενώ παρουσιάζει ένα χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους διαχωρίζοντας τις σε βραχυπρόθεσμες (Ιούνιος 2016- Νοέμβριος 2016), μεσοπρόθεσμες (Δεκέμβριος 2016 - Μάιος 2018) και μακροπρόθεσμες (Ιούνιος 2018 – Μάιος 2022).

Ανάμεσα στις προτεινόμενες αλλαγές, είναι η μείωση της ύλης των σχολικών εγχειριδίων, η αυτοαξιολόγηση των σχολείων, η αναμόρφωση της διδασκαλίας ξένων γλωσσών και καθιέρωση της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας στο σχολείο, η επέκταση χρήσης νέων τεχνολογιών και πληροφορικής, η διαμόρφωση μέσα στο σχολείο χώρου ειδικά διαμορφωμένου για τα μαθήματα τέχνης, η εισαγωγή στο σχολικό πρόγραμμα και άλλων τεχνών, όπως θέατρο/οπτικοακουστική παιδεία, χορός, δημιουργική ανάγνωση, γραφή, η μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών, η αποδέσμευση του Λυκείου απο τις εξετάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ ΤΕΙ, κα.

Θα ακολουθήσουν και άλλες προτάσεις για την πρόσβαση και για αλλαγές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Δείτε ολόκληρη την πρόταση της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από