Απάντηση σε όσους την κατηγόρησαν ότι ήταν μεθυσμένη στη σκηνή, κατά τη διάρκεια των συναυλιών που έδωσε στην Αυστραλία την προηγούμενη εβδομάδα, έδωσε η Μαντόνα, υποστηρίζοντας ότι ερμήνευε έναν ρόλο.

Κατά τη διάρκεια των σόου, η 57χρονη τραγουδίστρια είχε ντυθεί κλόουν και είχε πέσει στη σκηνή, ενώ έκανε τρίκυκλο.

Με μήνυμά της στο Instagram, αμερικανίδα «βασίλισσα» της ποπ ευχαρίστησε τους θαυμαστές της οι οποίοι την στήριξαν μετά από αναφορές, σύμφωνα με τις οποίες ήταν μεθυσμένη κατά τη διάρκεια των συναυλιών της στη Μελβούρνη την 10η και 12η Μαρτίου.

Οι πολυσυζητημένες «επιδόσεις» της επί σκηνής βρέθηκαν στο στόχαστρο των ΜΜΕ, καθώς είναι σε εξέλιξη η δικαστική διαμάχη μεταξύ της Μαντόνα και του πρώην συζύγου της Γκάι Ρίτσι για την επιμέλεια του 15χρονου γιου τους Ρόκο.

«Πολύ κακοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν την τέχνη του να ερμηνεύεις και να υποδύεσαι έναν χαρακτήρα. Δεν θα έδινα ποτέ συναυλίες υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών ή σε κατάσταση μέθης» έγραψε η Μαντόνα στο Instagram, καταγγέλλοντας σεξισμό και μισογυνισμό.

Σε βίντεο που δημοσίευσαν θεατές από τις επίμαχες συναυλίες, η Μαντόνα εμφανίζεται κάποιες στιγμές να σκοντάφτει και να μιλάει ακανόνιστα – κάτι που μοιάζει να έρχεται σε αντίθεση με τις συναυλίες της, που είναι συνήθως χορογραφημένες ως την τελευταία λεπτομέρεια.

Δύο ημέρες μετά, η συμπεριφορά της προκάλεσε επίσης συζητήσεις σε μια άλλη συναυλία στη Μελβούρνη.

Στη συναυλία της «βασίλισσας της ποπ» μουσικής προβλήθηκε σε μια οθόνη η φωτογραφία του Ρόκο, όταν ήταν μικρός, κι εκείνη είπε στο κοινό: «Ενδεχομένως θα διασκέδαζα περισσότερο εδώ στην περιοδεία εάν εκείνος δεν είχε εξαφανιστεί τόσο αιφνιδιαστικά».

Ο Ρόκο ζει με τον πατέρα του στο Λονδίνο από τον Δεκέμβριο, αφού αρνήθηκε να επιστρέψει στο σπίτι της μητέρας του στη Νέα Υόρκη.