Στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας με τον τίτλο «COSMOTE», που θα λειτουργεί ως ομπρέλα και θα περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και Ιντερνετ, προχώρησε από τη Δευτέρα ο Ομιλος ΟΤΕ.
Η διοίκηση του Ομίλου ανακοίνωσε επισήμως ότι «η καθιέρωση της ενιαίας εμπορικής εικόνας αποτελεί φυσική εξέλιξη για τον ΟΤΕ, μετά την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού του σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας».
Η απόφαση αυτή, προστίθεται στην ανακοίνωση, «είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ο πελάτης θα έχει ακόμη περισσότερες δυνατότητες, μέσω των προηγμένων προγραμμάτων COSMOTE σταθερής, κινητής και Ιντερνετ για όλους».
Το πορτφόλιο των λύσεων επικοινωνίας, όπως τονίζεται, «θα συμπληρώνουν η συνδρομητική τηλεόραση ΟΤΕ TV και οι τεχνολογικά προηγμένες λύσεις COSMOTE Business ΙΤ Solutions για επιχειρήσεις και επαγγελματίες».
Το δίκτυο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα πλέον γίνεται ενιαίο υπό τη νέα κοινή μάρκα COSMOTE και «ντύνεται» με το νέο πράσινο και μπλε λογότυπο της εταιρείας, ενώ το rebranding προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Νοέμβριο.
Στο πλαίσιο αυτό, ορισμένα επιλεγμένα κεντρικά καταστήματα αναβαθμίζονται ήδη, με σκοπό «να προσφέρουν στους επισκέπτες τους ψηφιακές εμπειρίες από μια σειρά προϊόντων που ήδη υπάρχουν ή πρόκειται να έρθουν στην αγορά μέσα στο επόμενο διάστημα».

Οι αριθμοί Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 13888 για τους οικιακούς πελάτες και 13818 για τους εταιρικούς πελάτες, καθώς και η ιστοσελίδα cosmote. gr, θα εξυπηρετούν ενιαία πλέον πελάτες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Επίσης, οι πελάτες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας θα μπορούν πλέον να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους, μέσα από το ανανεωμένο mobile application COSMOTE.
«Η νέα μάρκα δίνει λύσεις που απλοποιούν την καθημερινότητα των πελατών, ενώ υπόσχεται δυναμική συνέχεια προσφέροντας πρώτη κάθε εξέλιξη στην επικοινωνία, αλλά και προτάσεις που οι πελάτες δεν έχουν φανταστεί», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, και συμπλήρωσε:

Ο Όμιλος ΟΤΕ έβαλε το τηλέφωνο σε κάθε ελληνικό σπίτι, έφερε στην αγορά το γρήγοροΙντερνετ και έκανε την κινητή τηλεφωνία προσιτή σε κάθε Έλληνα. Γι αυτό η μακρόχρονη σχέση με τους πελάτες μας είναι σχέση εμπιστοσύνης. Σήμερα, κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα, καθιερώνοντας μια ενιαία εμπορική μάρκα. Το νέο εμπορικό σήμα COSMOTE σηματοδοτεί στο εξής έναν ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, με τα πιο εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες».