Πρόβλημα σε αρκετούς συνδρομητές δημιουργεί η τακτική των παρόχων να προωθούν τις πωλήσεις γρήγορων γραμμών Ιντερνετ ακόμα και σε περιοχές όπου τεχνικά αυτό δεν υποστηρίζεται.

Οπως εξηγούν τεχνικοί που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα προβλήματα των καταναλωτών, τα τμήματα πωλήσεων προωθούν εντατικά τις συνδέσεις ADSL και VDSL γρήγορου Ιντερνετ (με ταχύτητες 24 Mbps και άνω) ανεξαρτήτως από το εάν υπάρχει η τεχνική υποδομή για κάτι τέτοιο.

Συνήθως, οι υψηλές ταχύτητες αποτελούν μέρος ενός συνδυασμένου πακέτου (σταθερή + κινητή) και αποτελούν ένα πρόσθετο δέλεαρ για να πραγματοποιηθεί η πώληση. Ομως, παρ’ όλο που τα προβλήματα είναι γνωστά, οι υπηρεσίες προωθούν τις πωλήσεις των πακέτων με τις υψηλές ταχύτητες για να καλύψουν τους στόχους τους.

Σε πολλές περιοχές στις οποίες οι υψηλές ταχύτητες δεν υποστηρίζονται, το αποτέλεσμα είναι όταν αυτές ενεργοποιούνται να διακόπτεται τελείως η σύνδεση Ιντερνετ ή να δημιουργείται «θόρυβος» που διακόπτει τη σύνδεση.

Επίσης, οι ονομαστικές ταχύτητες Ιντερνετ που αγοράζει ο συνδρομητής με τη σύνδεσή του σπανίως συμπίπτουν με αυτές που περιλαμβάνονται στη σχετική σύμβαση που υπογράφει με την εταιρεία. Βέβαια, η δικαιολογία που προβάλλουν οι εταιρείες είναι ότι «για όλα φταίει η ποιότητα του δικτύου χαλκού του ΟΤΕ» που δεν υποστηρίζει τις υψηλές ταχύτητες. Η ταχύτητα σύνδεσης σε κάθε περιοχή εξαρτάται από την απόσταση που υπάρχει από το κέντρο τηλεπικοινωνιών και από τη δυναμικότητα του τοπικού κλωβού (ΚΑΦΑΟ), αν είναι νέας τεχνολογίας κ.λπ.

Πάντως, την ίδια στιγμή υπάρχουν ακόμα περιοχές της χώρας όπου το γρήγορο Ιντερνετ αποτελεί άπιαστο όνειρο, καθώς τα πλησιέστερα τηλεπικοινωνικά κέντρα δεν έχουν αναβαθμιστεί ώστε να υποστηρίζουν συνδέσεις ADSL κ.λπ.

Στις ίδιες περιοχές, οι συνδρομητές της σταθερής τηλεφωνίας χρησιμοποιούν το σταθερό τηλέφωνό τους μόνο για να μιλούν, χωρίς να έχουν ακόμα στη διάθεσή τους ούτε και την πιο απλή ψηφιακή ευκολία, όπως είναι η αναγνώριση κλήσης.