Εχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν: σε ένα «Λεωφορείον ο Πόθος», που το 2010 πέρασε και από το Ελληνικό Φεστιβάλ. Αυτή τη φορά, ο πολωνός σκηνοθέτης Κριστόφ Βαρλικόφσκι και η υπεράνω συστάσεων Ιζαμπέλ Ιπέρ ανεβάζουν τον μύθο της Φαίδρας, βασισμένοι σε τέσσερις λιγότερο ή περισσότερο προφανείς αναγνώσεις του: του Ευριπίδη από τον «Ιππόλυτο», της Σάρα Κέιν από το «Φαίδρας Ερως», του Σενέκα από το σχετικό έργο του και του νοτιοαφρικανού συγγραφέα Τζ. Μ. Κούτσι, που στο «Ελίζαμπεθ Κοστέλο» έκανε μερικά χρήσιμα σχόλια για την καταπιεσμένη επιθυμία. Από όλες αυτές τις προσεγγίσεις, κάποια θέλει την κόρη του Μίνωα να πεθαίνει προτού ομολογήσει τον έρωτά της, σε κάποια άλλη το αντικείμενο του πόθου της είναι κοντά και μακριά ταυτόχρονα, ενώ σε μια τρίτη τού τα αποκαλύπτει όλα. Πώς θα συνδυαστούν όλες τους; Η απάντηση τον ερχόμενο Μάιο, στην Κομεντί της Κλερμόν-Φεράν στην ομώνυμη γαλλική πόλη και από τον Ιούνιο στο Μπάρμπικαν του Λονδίνου. Σειρά έχει το Λουξεμβούργο τον Νοέμβριο και η Λιέγη ένα μήνα μετά. Για την Ελλάδα, είναι ίσως νωρίς για να ανακοινωθεί κάτι.