Αυξημένη κατά σχεδόν 10% ήταν φέτος η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) για το διάστημα Ιανουαρίου-Αυγούστου.
Ο συνολικός αριθμός των πτήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια έφθασε τις 302.907 (από τις οποίες 124.906 πτήσεις ήταν εσωτερικού και 178.001 εξωτερικού), παρουσιάζοντας αύξηση 4,8% (+8,2% στις πτήσεις εσωτερικού και +2,5% στις πτήσεις εξωτερικού), σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014, όπου είχαν πραγματοποιηθεί 289.138 πτήσεις.
Ο συνολικός αριθμός των διακινηθέντων επιβατών στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2015 έφθασε τα 34,2 εκατομμύρια, έναντι 31,2 εκατομμυρίων επιβατών που είχαν διακινηθεί το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Συνολικά στο δίμηνο, η εταιρεία μετέφερε 3 εκ. επιβάτες (σε εσωτερικό και εξωτερικό). «Η σημαντική επέκταση σε νέους προορισμούς και οι στοχευμένες προσφορές κυρίως στο εσωτερικό δίκτυο, όπου το κλείσιμο των τραπεζών και τα capital controls που επικρατούσαν στη χώρα επέφεραν μείωση της ζήτησης, συνέβαλαν στην επίτευξη των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης», ανακοίνωσε η εταιρεία.
Σημαντική ήταν η συμβολή των 16 νέων προορισμών που εγκαινίασε η εταιρεία το 2015, όπως Όσλο, Ελσίνκι, Μάλτα, Ντουμπρόβνικ, Τουλούζη, Μπορντό, Αλεξάνδρεια, Ριάντ και Τεχεράνη, καθώς και η ωρίμανση της παρουσίας της σε προορισμούς του 2014 μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται το Κάιρο, η Βηρυτός, η Ζυρίχη και το Αμμάν.
«Οι 100 προορισμοί εξωτερικού από 9 βάσεις είναι πια γεγονός και συμβάλουν σημαντικά στην ανθεκτικότητα και την αρτιότερη γεωγραφικά διείσδυση της βαριάς μας εθνικής βιομηχανίας.
»Παράλληλα όμως, είναι επιτακτική πλέον η ανάγκη μετά από πολλές καθυστερήσεις και αναβολές, να ληφθούν άμεσα πρωτοβουλίες προκειμένου να βελτιωθούν, το ταχύτερο δυνατό, οι υποδομές υποστήριξης της αεροναυτιλίας, όπως και αυτές των περιφερειακών αεροδρομίων, να υπάρξει πολιτική εποχικής μείωσης των χρεώσεων για τον εξαιρετικά αδύναμο πλέον χειμώνα και να ολοκληρωθεί επιτέλους η επέκταση της σύμβασης του αεροδρομίου της Αθήνας, που θα του επιτρέψει να έχει ανταγωνιστικότερες χρεώσεις».
Χωρίς αυτές τις «επείγουσες παρεμβάσεις», λέει ο κ. Βασιλάκης, «η Aegean, η Olympic Air αλλά και οι πλέον των 100 εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα, δεν θα μπορέσουν να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ώστε να στηρίζουν τον τουρισμό και την οικονομία».