Με βασικούς πρωταγωνιστές τους καταναλωτές ξεκίνησε η νέα παγκόσμια καμπάνια της Sony με τίτλο «Ανακαλύψτε το εξαιρετικό».
Με στόχο να δοθεί η ευκαιρία στους καταναλωτές να γίνουν οι πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας, η εταιρεία έχει αναπτύξει το microsite www.xperiaican.gr όπου ο καθένας μπορεί να ανεβάσει την εικόνα του που να σχετίζεται με την αντοχή στο νερό, τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και τη δυνατότητα να συλλάβει υψηλής ποιότητας εικόνα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, τρία από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Xperia Ζ3.
Αφού «ανέβουν» οι φωτογραφίες των ενδιαφερομένων, η ιστοσελίδα δημιουργεί ένα βίντεο, που μπορούν στη συνέχεια να «κατεβάσουν» και να κρατήσουν στο αρχείο τους ή να το μοιραστούν με τους φίλους τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για το λανσάρισμα η Sony έχει επιλέξει πραγματικούς χρήστες προϊόντων της, οι οποίοι, μέσα από το σύνθημα «Μπορώ να…», αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του Xperia Ζ3, το οποίο ενσωματώνει κάμερα 20.7 megapixel για φωτογραφίες ακόμη και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Είναι αδιάβροχο και διαθέτει προστασία από τη σκόνη. Επιπλέον, η μπαταρία του διαρκεί έως και δύο ημέρες, ενώ δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του συνεχίσουν να παίζουν από απόσταση παιχνίδια του PS4 μέσω της λειτουργίας Remote Play.

Το Xperia Ζ3 διατίθεται ήδη στα καταστήματα λιανικής.