Μέσα στα κινηματογραφικά στούντιο της Τσινετσιτά μια ομάδα τεχνικών βάφει έναν ρωμαϊκό ναό. Οχι πραγματικό, βέβαια. Πρόκειται για μέρος από το σκηνικό του επερχόμενου «Μπεν Χουρ» (σε σκηνοθεσία Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ), ριμέικ της ιστορικής ταινίας του 1959 που είχε γυριστεί στο ίδιο μέρος.

Το Χόλιγουντ επιστρέφει στη Ρώμη επειδή η πόλη διαθέτει φυσική ομορφιά και ιστορικά κτίρια και επειδή το κόστος παραγωγής στα στούντιο της Τσινετσιτά έχει πλέον μειωθεί αισθητά. Μαζί με τα γυρίσματα επιστρέφουν και οι ένδοξες ημέρες που έζησε η Αιώνια Πόλη τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 με τα γυρίσματα των μπλοκμπάστερ «Κβο Βάντις», «Μπεν Χουρ» και «Κλεοπάτρα».

Καθώς οι μεγάλες εταιρείες παραγωγής προτιμούσαν άλλες χώρες για τα γυρίσματα των ταινιών τους, το υπουργείο Πολιτισμού της Ιταλίας αποφάσισε να μειώσει τους φόρους για τις ξένες εταιρείες, ώστε να προσελκύσει προσοδοφόρες παραγωγές του Χόλιγουντ (η γνωστή καλή ιδέα που αναμένουμε να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα). Πέρα από τους τεχνικούς του «Μπεν Χουρ» πάντως, από τα πλατό τον Μάρτιο πέρασαν και δύο μεγάλοι σταρ: οι Μπεν Στίλερ και Ντάνιελ Κρεγκ για τα γυρίσματα του «Zoolander 2» και του τζεϊμσμποντικού «Spectre», αντίστοιχα.

«Αυτό θέλαμε» δηλώνει ο Τζουζέπε Μπάσο, γενικός διευθυντής της Τσινετσιτά, που προσεγγίζει μεγάλα στούντιο και τους προτείνει να γυρίσουν τις ταινίες τους στην Ιταλία αντί σε άλλες χώρες. «Ημασταν μια εταιρεία που αγωνιζόταν ενάντια σε κράτη».

Οι παπαράτσι έχουν έτοιμες τις φωτογραφικές τους μηχανές για τους σταρ που καταφθάνουν, ενώ ο Τύπος αναπαράγει τα παράπονα πολιτών για το γεγονός ότι οι αστυνομικοί εμφανίζονται μόνο όταν γυρίζονται ταινίες. «Αγαπητέ Τζέιμς Μποντ!», έγραψε ο δημοσιογράφος Φαμπρίτσιο Ρονκόνε στην «Κοριέρε ντέλα Σέρα», «σας παρακαλώ μη φύγετε από τη Ρώμη! Καταφέρατε κάτι που έμοιαζε απίθανο. Οι ταχυδρόμοι δουλεύουν και το βράδυ!».