Για πρώτη φορά ύστερα από δεκαπέντε χρόνια η Ελένη Μενεγάκη απειλείται να χάσει την πρωτοκαθεδρία της. Οχι ως προς την τηλεοπτική της δύναμη, αλλά στο πώς αυτή αποτυπώνεται στα γκλόσι έντυπα καλλιτεχνικού και κοινωνικού σχολιασμού, στα «κοσμικά» σάιτ και στις πρωινομεσημεριανές εκπομπές. Το αντίπαλον δέος δεν είναι κάποια νεαρή στάρλετ ορμώμενη από τις παρυφές της σόουμπιζ, αλλά η 50χρονη σύζυγος του Γιάνη Βαρουφάκη.

Πραγματικά, στις 50 αποχρώσεις του ξανθού που στοιχειώνουν την εμπροσθοφυλακή των ελληνίδων σελέμπριτι προστέθηκε άλλη μία λαμπερότερη και αριστοκρατικότερη όλων. Η Δανάη Στράτου κατήργησε τον όρο της αστικής βίβλου που θέλει τους αριστοκράτες να παραμένουν μακριά από το αγριεμένο πλήθος, προστατευμένοι κάτω από το στέγαστρο του σικ σνομπισμού τους. Παρότι γόνος μεγάλης επιχειρηματικής οικογένειας, μπολιασμένης με γερές δόσεις τέχνης και διανόησης που την αναβαθμίζουν ακόμη περισσότερο, έδωσε αβέρτα στον λαό τις εικόνες που ήθελε. Η Δανάη στην Αίγινα, η Δανάη όταν γυρίζει από την Αίγινα, η Δανάη φωτογραφίζεται στο σπίτι της στην Αίγινα, η Δανάη και το ηλιοβασίλεμα, η Δανάη στο γυμναστήριο, στο φέριμποτ, στο θέατρο, η Δανάη με καροτσάκι, με μηχανή, με μπουφάν, με σακάκι, η Δανάη συνοδεύει τον άντρα της στο Υπουργικό Συμβούλιο, τώρα και στο Παρίσι. Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι η ίδια προσκαλεί τους φωτογράφους. Φαίνεται να της αρέσουν όμως τα ενσταντανέ, γιατί κάποιες από τις φωτογραφίες έχει ανεβάσει η ίδια ή ο σύζυγός της στα social media γνωρίζοντας ότι αυτήν την εποχή θα γίνουν πανευρωπαϊκό, τουλάχιστον, viral. Εξάλλου, όσο και να σε κυνηγάνε οι παπαράτσι, αν θες να τους αποφύγεις μπορείς. Φαντάζομαι ότι η most wanted σύζυγος του Πρωθυπουργού Μπέτυ Μπαζιάνα, που μετά τις εκλογές έχουμε δει μόνο μία φωτογραφία της στα θεωρεία της Βουλής, σε ένα περίπτερο μέσα σε ενάμιση μήνα θα πήγε!

Ωστόσο, η συζυγική τελειότητα που εκπορεύεται από το ζεύγος Βαρουφάκη, με απαύγασμα τη φωτογράφιση στην ταράτσα του σπιτιού τους και φόντο την Ακρόπολη που έκαναν για το περιοδικό «Paris Match», όπου εκείνη πηδάει στην αγκαλιά του και εκείνος την πιάνει στον αέρα, έχει έναν κίνδυνο. Οι τέλειοι σελέμπριτι τέλεια «καίγονται». Μιντιακά εννοώ. Γιατί αυτό που κάνει κάποιον πραγματικό σταρ είναι το λάθος. Ολα τέλεια και ένα λάθος! Ετσι πιστοποιείται το αριστούργημα, έτσι και το ταλέντο. Ο Ερμής του Πραξιτέλη από πίσω μοιάζει με άντρα και από μπροστά με έφηβο. Και όταν είχα ρωτήσει τον Σταμάτη Φασουλή γιατί είναι τόσο σπουδαίος ο Μάρλον Μπράντο, μου απάντησε: «Γιατί αυτό το αρσενικό έχει φωνή μαθητή ΣΤ’ Δημοτικού».