Το Νewsweek αγοράστηκε τον περασμένο Αύγουστο από τον Ετιέν Ουζάκ, ιδρυτή του ομίλου διαδικτυακών μέσων IBT Media, έναντι ενός ποσού που δεν έχει γίνει γνωστό. Ο 30χρονος Ουζάκ, γιος διπλωμάτη, σπουδασμένος στη London School of Economics, ειδικεύεται με την εταιρεία που δημιούργησε πριν από επτά χρόνια στις διαδικτυακές εκδόσεις σε αναδυόμενες χώρες.
Η εταιρεία του είναι επικερδής, απασχολεί 200 άτομα σε όλο τον κόσμο και μπορεί να υπερηφανεύεται για 30 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες στην κεντρική ιστοσελίδα του ομίλου, που είναι αφιερωμένη στον κόσμο των επιχειρήσεων. Το περιοδικό Forbes χαρακτήρισε φέτος τον όμιλο IBT Media ως «ανερχόμενο».

Σε συνέντευξή του στη Liberation ο Ουζάκ εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην αγορά του περιοδικού: «Το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι διαφορετικό. Από τη στιγμή που έγινε γνωστή η πρόθεσή μας, πήραμε εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες μηνύματα από ανθρώπους που μας είπαν πως θα το αγοράσουν όταν αρχίσει να τυπώνεται. Δεν λέω ότι είναι κάτι που θέλουν όλοι, άνθρωποι όμως όπως εγώ που περνάμε δέκα ώρες την ημέρα μπροστά σε έναν υπολογιστή στο γραφείο, επιθυμούμε να ξεφυλλίσουμε ένα περιοδικό όταν γυρνάμε στο σπίτι».