Υπάρχει ένα τηλεγράφημα που ο Ελβις Πρίσλεϊ έστειλε τον Νοέμβριο του 1954 στους γονείς του και το οποίο φανερώνει τόσο τις προτεραιότητες του νεαρού ακόμα τραγουδιστή όσο και την αισιοδοξία του, τουλάχιστον στο ξεκίνημα μιας πορείας που θα του προσέδιδε το στάτους ενός πολιτιστικού φαινομένου: «Γεια σας μωρά μου», αναγράφει το μήνυμα που στάλθηκε από το Χιούστον στο Μέμφις. «Ορίστε τα λεφτά για να πληρώσετε τους λογαριασμούς. Μην πείτε σε κανέναν πόσα έστειλα. Θα στείλω κι άλλα την επόμενη εβδομάδα. Υπάρχει και μια κάρτα στο γραμματοκιβώτιο. Σας αγαπώ, Ελβις».

Είναι ένα μόνο από τα αντικείμενα που εκτίθενται αυτές τις ημέρες στην περίφημη Γκρέισλαντ, το αλλοτινό σπίτι του βασιλιά του ροκ εν ρολ και τουριστική πλέον ατραξιόν. Εδώ και μια εβδομάδα φιλοξενεί μια έκθεση που τιμά τα εξήντα χρόνια από τότε που ο Ελβις, λίγους μήνες πριν από εκείνο το τηλεγράφημα, «έκοψε» το πρώτο του δισκάκι στα στούντιο Sun τον Ιούλιο του 1954 με το τραγούδι «That’s alright mama». Στο ραδιόφωνο παίχτηκε αρκετές ημέρες μετά την κυκλοφορία του και πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτή ήταν η ληξιαρχική πράξη γέννησης του εμπορικού ροκ εν ρολ.

Εκτός από το τηλεγράφημα, η έκθεση «Εξήντα χρόνια Ελβις» παρουσιάζει και εκείνες τις ξακουστές φόρμες του, φθαρμένες από τη χρήση στις περιοδείες, και ένα ηλεκτρικό εκκλησιαστικό όργανο που ο Πρίσλεϊ είχε στο σπίτι του στην Καλιφόρνια.

Ο επισκέπτης μπορεί να δει και την προσωπική του κόπια με το «That’s alright mama» στη μια πλευρά και το «Blue Moon of Kentucky» στην άλλη, όπως και το συμβόλαιο που υπέγραψε τον Νοέμβριο του 1955 με την εταιρεία RCA αυτή τη φορά, που περιλάμβανε και μπόνους 5.000 δολαρίων

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ. Σύμφωνα βέβαια με μια εκδοχή, τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί αν η Μάριον Κάισκερ, γραμματέας στα στούντιο της Sun, δεν είχε διακρίνει το ταλέντο του 19χρονου τότε οδηγού φορτηγού και δεν είχε διευκολύνει για χάρη του τα πράγματα. «Η στιγμή ήταν κατάλληλη και υπό την καθοδήγησή της όλα λειτούργησαν» έλεγε σχετικά σε συνέντευξή της η Πρισίλα Πρίσλεϊ, χήρα του τραγουδιστή. «Ηταν πολύ νευρικός εκείνη την ημέρα, όπως και την ημέρα που το τραγούδι πρωτοπαίχτηκε στο ραδιόφωνο» συμπλήρωνε, εξηγώντας ότι παρά τα φανταχτερά ενδύματα, την αυτοπεποίθηση και το σεξ-απίλ, ο Ελβις δεν ήταν αυτό που νομίζουμε: «Ηταν πολύ ντροπαλός από τη φύση του, δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά έτσι ήταν». Δεν καυχιόταν επίσης για τα χρήματα. Απόδειξη, η προτροπή στους γονείς του να μην αποκαλύψουν το ποσό που τους έστελνε με εκείνο το τηλεγράφημα, νούμερο που μέχρι σήμερα παραμένει άγνωστο. «Ας πούμε ότι ήταν αρκετό», σχολίασε η Πρισίλα, «για να πληρωθούν οι λογαριασμοί».