Νονούς για να βαφτίσουν τους σταθμούς της στο μετρό και τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο σχεδιάζει να αναζητήσει η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά της από τη διαφήμιση. Μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας θα μπορεί για παράδειγμα, έναντι συγκεκριμένουτιμήματος, να ντύσει με τα χρώματά της έναν πολυσύχναστο σταθμό, δίνοντας σε αυτόν και το όνομά της (π.χ.Μοναστηράκι Vodafone-Wind-CosmOTE κ.λπ.).

Αντίστοιχο προηγούμενο υπάρχειήδη στην ακτοπλοΐα, όπου κυρίως εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, μέσω χορηγιών, αποκτούν τη δυνατότητα να βάζουν το όνομά τους σε κάποιο πλοίο και να το βάφουν με τα χρώματά τους, διαφημίζοντας με τον τρόπο αυτό τις υπηρεσίες τους.

Η επιλογή των αναδόχων για τους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ αναμένεται να γίνει μεειδικούςδιαγωνισμούς που θα βγουν στον αέρα έως τα τέλη Μαρτίου και θα αφορούν συγκεκριμένα τοbrandingτων σταθμών.

Το κόστος για κάθε σταθμό θα είναι διαφορετικό, ενώ σημαντικός παράγων διαμόρφωσής του θα είναι η επιβατική κίνηση που εξυπηρετεί καθημερινά.
Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έχει εκπονήσει ένα σύνθετο και φιλόδοξο σχέδιο για την ενίσχυση των εσόδων της εταιρείας και από άλλες πηγές (πλην της βασικής της δραστηριότητας που είναι η μεταφορά επιβατών). Μάλιστα, η ιδέα για την είσοδο ιδιωτών στους σταθμούς ήρθε από το Μιλάνο. Η δημοτική Αρχή της πόλης σχεδιάζει την ανακαίνιση των σταθμών με τη βοήθεια ιδιωτών χορηγών, που θα έχουν το δικαίωμα να δώσουν το όνομά τους σε γνωστούς σταθμούς του μετρό του Μιλάνου όπως της Πλατείας Ντουόμο.
Παράλληλα με το brandingτων σταθμών, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ σχεδιάζει διαγωνισμούς (με τετραετή διάρκεια) για την επέκταση της διαφήμισης σε όλα τα οχήματα του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού και την ενοικίαση σε ιδιώτες όλων των πάνελ που βρίσκονται στους σταθμούς.

Προσλήψεις. Στο μεταξύ, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδοθεί το τεύχος της προκήρυξης για περίπου 280 προσλήψεις προσωπικού που σχεδιάζει η ΣΤΑΣΥ. Το κόστος για τις προσλήψεις αυτές θα βαρύνει αποκλειστικά την εταιρεία και όχι τον κρατικό προϋπολογισμό.