Ιδιαίτερης σημασίας για το ελληνικό σινεμά είναι η Τρίτη καθώς στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ του Βερολίνου προβάλλεται και κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του το «Μικρό ψάρι», η τελευταία ταινία του Γιάννη Οικονομίδη – ο οποίος έχει ήδη στο ενεργητικό του εξαιρετικά κινηματογραφικά δείγματα γραφής: «Σπιρτόκουτο», «Η ψυχή στο στόμα», «Μαχαιροβγάλτης».

Στην 64η Μπερλινάλε υπάρχει ανυπομονησία για την ταινία του Οικονομίδη καθώς ενδέχεται να είναι αυτή που θα επιβεβαιώσει και στο Βερολίνο την άνοδο του ελληνικού κινηματογράφου. Εξ ου και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον πολλών ξένων δημοσιογράφων για αυτήν.

Η υπόθεση της τέταρτης μεγάλου μήκους του Οικονομίδη είναι η εξής: Στα 19 του, ο Στράτος διέπραξε ένα έγκλημα πάθους. Πέρασε τη μισή του ζωή στη φυλακή, κάτω από την προστασία ενός αρχινονού του υποκόσμου, του Λεωνίδα. Μια μέρα, κατά τη διάρκεια μιας συμπλοκής ανάμεσα σε αντίπαλες συμμορίες, ο Λεωνίδας του έσωσε τη ζωή. Ο Στράτος αυτό δεν το ξέχασε ποτέ.Ελεύθερος πια, ο Στρατός δουλεύει τη νύχτα σε ένα αρτοποιείο, ενώ τη μέρα εκτελεί συμβόλαια θανάτου. Όλα του τα χρήματα τα δίνει στον Γιώργο, τον αδελφό του Λεωνίδα, που οργανώνει ένα παράτολμο σχέδιο απόδρασης για να βγάλουν τον Λεωνίδα από την φυλακή. Το μόνο πράγμα που απασχολεί τον Στράτο είναι να εξοφλήσει το χρέος του στον Λεωνίδα. Η μέρα της απόδρασης, η πιο σημαντική μέρα της ζωής του, πλησιάζει…

Η ταινία θα προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες από τις 27 Μαρτίου.

Μέχρι τώρα πάντως, το ελληνικό σινεμά καλά κρατεί στο Βερολίνο. Τόσο η ταινία «Στο σπίτι» του Αθανάσιου Καρανικόλα (που παίχθηκε στο Φόρουμ) με την Μαρία Καλλιμάνη στον ρόλο μιας αξιοπρεπούς υπηρέτριας που απολύεται από το σπίτι των πλουσίων το οποίο υπηρετούσε σαν δικό της, όσο και το «Να κάθεσαι και να κοιτάς» του Γιώργου Σερβετά (στο Πανόραμα) έτυχαν θετικής αποδοχής από κοινό και κριτικούς.