Τη δεκαετία του 1990, που λεφτά υπήρχαν, η ΕΛ.ΑΣ. είχε αποκτήσει την περίφημη Ομάδα Σ, εξοπλισμένη με κάτι σούπερ-ντούπερ Alpha Romeo, με BMW M3, ακόμα και με μια Porsche Carrera! Η ομάδα δεν μακροημέρευσε, καθώς τα αυτοκίνητα διαλύθηκαν (τα διέλυσαν για την ακρίβεια) πολύ προτού διαλυθεί η ελληνική οικονομία. Στο Ντουμπάι λεφτά υπάρχουν ακόμα, παρά το ότι το συγκεκριμένο εμιράτο έφθασε προ ολίγων ετών στα πρόθυρα της χρεοκοπίας (ευτύχησε να το σώσει το γειτονικό Αμπου Ντάμπι). Ετσι, το πιο λουσάτο από τα 7 εμιράτα των ΗΑΕ απέκτησε πρόσφατα το πετράδι του στέμματος της δικής του «Ομάδας Σ»: μια 16κύλινδρη Bugatti Veyron 8.000 κυβικών εκατοστών και… 1.001 ίππων, που ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα! Περί τα 2,2 εκατ. δολάρια (1,6 εκατ. ευρώ) κόστισε το νέο απόκτημα της αστυνομίας του Ντουμπάι, η οποία ήδη διαθέτει μεταξύ άλλων μια Lamborghini Aventador, μια Ferrari FF και μια Bentley GTR.

Το ερώτημα που έθεσαν από τις στήλες τους κάποιοι μίζεροι δημοσιογράφοι του εμιράτου έχει να κάνει με το ότι η Bugatti, όπως άλλωστε και άλλα αστυνομικά αυτοκίνητα, είναι διθέσια. Αρα, αν οι αστυνομικοί καταδιώξουν και συλλάβουν κάποιον παράνομο, δεν θα έχουν πού να τον βάλουν για να τον μεταφέρουν στο Τμήμα. Οι Αρχές του Ντουμπάι, όμως, αβίαστα παραδέχθηκαν ότι αποστολή των υπερ-αυτοκινήτων της δεν είναι να καταδιώκουν κλέφτες αλλά να συμπληρώνουν το γκλάμορ προφίλ του εμιράτου. «Παρατηρήστε πόσοι τουρίστες φωτογραφίζονται δίπλα στα αυτοκίνητα αυτά» δήλωσε εκπρόσωπος της αστυνομίας. Τι χρειάζονται, λοιπόν, οι πίσω θέσεις;