Σαν εκείνον δεν υπάρχει κανένας. Απόδειξη τα εξαιρετικά κατορθώματά του, μια ατελείωτη σειρά από ρεκόρ: 7 παγκόσμια πρωταθλήματα, 5 με την ομάδα της Ferrari και 2 με την ομάδα της Benetton, 69 pole position, 91 νίκες και 155 φορές στο βάθρο. Ο Μίχαελ Σούμαχερ κατά τη διάρκεια της απίστευτης καριέρας του, έχοντας αγωνιστεί σε περισσότερα από 300 γκραν πρι, κατάφερε να ανεβεί στον θρόνο της Φόρμουλα 1 και πρακτικά δεν τον εγκατέλειψε ποτέ. Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για ένα φαινόμενο του μηχανοκίνητου αθλητισμού το οποίο πολύ δύσκολα θα επαναληφθεί.

Το 2006, έχοντας μετατραπεί σε θρύλο, αποφάσισε να σταματήσει να τρέχει. Αλλά δεν άντεξε πολύ και επέστρεψε, το 2010, ως πιλότος της Mercedes αυτή τη φορά. Σύμφωνα με τον Στέφανο Τζάινο, δημοσιογράφο της ιταλικής εφημερίδας «Λα Ρεπούμπλικα», ο Σούμι επέστρεψε ίσως γιατί δεν μπορούσε να ζήσει μια ζωή ως άνθρωπος φυσιολογικός, ως ένας άνθρωπος ο οποίος δεν βιάζεται μονίμως και επιλέγει να απολαύσει τη φήμη του έχοντας στο πλάι του τη γυναίκα του Κορίνα και τα δύο τους παιδιά.
Η πτώση του στα βράχια των Γαλλικών Αλπεων το μεσημέρι της Κυριακής ενδέχεται να του κοστίσει τη ζωή. Αλλά με τον θάνατο ο Σούμαχερ έχει συναντηθεί ξανά. Το 1999, στην πίστα του Σίλβερστοουν, όταν, όντας στο τιμόνι της αγαπημένης του Ferrari και τρέχοντας με 107 χιλιόμετρα την ώρα, έχασε τον έλεγχο και καρφώθηκε στα προστατευτικά κιγκλιδώματα. Επρόκειτο για το πιο τρομακτικό από τα ατυχήματα που είχε κατά τη διάρκεια της καριέρας του. Τη γλίτωσε όμως φτηνά, με κατάγματα στην κνήμη και στην περόνη. Μερικά χρόνια μετά, το 2008, κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής κατάφερε να μετατρέψει σε λαμαρίνες το πρωτότυπο της Ferrari F340 καρφώνοντάς το με 250 χιλιόμετρα την ώρα στα προστατευτικά κιγκλιδώματα της πίστας του Νίρμπουργκρινγκ, στη Γερμανία. Τότε ο Σούμαχερ δεν είχε τραυματιστεί.
ΜΕ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ. Τον επόμενο χρόνο έπεσε ξανά, στην πίστα της Καρταχένα στην Ισπανία, οδηγώντας όχι κάποιο μονοθέσιο αλλά μια μοτοσικλέτα αγώνων. Τότε ήθελε να μιμηθεί και ίσως και να ξεπεράσει έναν φίλο του, τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή αγώνων μοτοσικλέτας Βαλεντίνο Ρόσι.
Και εκείνη τη φορά ο Σούμι στάθηκε τυχερός, καθώς τη γλίτωσε και πάλι με μικροκατάγματα στο κεφάλι και στον σβέρκο και με κάποια προβλήματα στον λαιμό. Εχασε όμως την ευκαιρία να επιστρέψει θεαματικά στη θρυλική ομάδα της Ferrari τον Αύγουστο του 2009, για να αντικαταστήσει τον Φελίπε Μάσα. Οι Ιταλοί δοκίμασαν τον Σούμι στην πίστα του Μαρανέλο δίχως ωστόσο να μείνουν ικανοποιημένοι. «Ο λαιμός μου με πονάει πολύ, δεν αντέχει τις πιέσεις», είχε σχολιάσει πικραμένος. Αλλά δεν σταμάτησε, καθώς δεν γνωρίζει πώς να σταματά, και τον επόμενο χρόνο επέστρεψε στις πίστες ως οδηγός της Mercedes. Αν σταθεί τυχερός, ο Σούμι θα επιστρέψει ξανά. Οχι στις πίστες αυτή τη φορά, αλλά στη ζωή.

Η καρδιά μου σταμάτησε
Είμαι τυχερός που είμαι ακόμα ζωντανός. Η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπά και όλα έγιναν μαύρα. Σκέφτηκα πως είναι αυτό το συναίσθημα που αισθανόμαστε όταν ετοιμαζόμαστε για το ταξίδι στον άλλον κόσμο
Δηλώσεις του Μίχαελ Σούμαχερ μετά το ατύχημά του στην πίστα του Σίλβερστοουν το 1999

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από