Την επιτυχία της Μάιλι Σάιρους και της Ριάνα, που τον τελευταίο καιρό μονοπωλούν τα πρωτοσέλιδα των σκανδαλοθηρικών εφημερίδων με τις προκλητικές τους εμφανίσεις, φαίνεται πως ζήλεψε η Μπιγιονσέ και αποφάσισε κι αυτή να γίνει «κακό κορίτσι». Ετσι λοιπόν η τραγουδίστρια φρόντισε να «στολίσει» το νέο της άλμπουμ με πληθώρα σεξουαλικών υπονοουμένων. Και σαν να μην έφτανε αυτό, κάνοντας πράξη τον τίτλο του δίσκου της «I see music, I don’t just hear it» (Βλέπω τη μουσική, δεν την ακούω απλά»), τα βιντεοκλίπ που συνοδεύουν τα τραγούδια περιέχουν αρκετές σκηνές ακατάλληλες για ανηλίκους.

Η επιλογή της να ανεβάσει αιφνιδιαστικά, χωρίς καμία προαναγγελία, ξημερώματα Παρασκευής και 13 τα νέα της τραγούδια κατευθείαν στο iTunes, «ώστε να μιλήσει με τους θαυμαστές της χωρίς φίλτρα» (όπως υποστήριξε η ίδια), δεν φαίνεται να της έφερε και πολύ γούρι. Κι αυτό γιατί το Διαδίκτυο και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης κατακλύσθηκαν από οργισμένα μηνύματα θαυμαστών της τραγουδίστριας που διαμαρτύρονταν για το νέο της ύφος. Κάποιοι μάλιστα έφτασαν στο σημείο να χαρακτηρίσουν την 32χρονη Αμερικανίδα «πρόστυχη» και «σιχαμερή» εξαιτίας των προκλητικών τραγουδιών της όπως τα «Blow» και «Drunk in love».

Γονείς και αντιδρώντες έκαναν ένα βήμα παραπάνω ζητώντας από το ΥouΤube και το iTunes, όπου είναι διαθέσιμα τα 17 νέα βιντεοκλίπ και τα 14 μουσικά κομμάτια αντίστοιχα, να τα αποσύρουν εξαιτίας του ακατάλληλου περιεχομένου τους. Απαρατήρητο, επίσης, δεν πέρασε και το γεγονός ότι στο βίντεο του τραγουδιού «Blue», που είναι αφιερωμένο στην ενός έτους κόρη τής Μπιγιονσέ, εμφανίζεται και η ίδια η Μπλου Αϊβι.

Η μεταμόρφωση αυτή της συζύγου του μουσικού Τζέι Ζ δεν έγινε ξαφνικά ωστόσο. Ολα φαίνεται πως ξεκίνησαν τον περασμένο Φεβρουάριο με την προκλητική της εμφάνιση στο Superbowl, τον τελικό του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου. Εκεί η Μπιγιονσέ ερμήνευσε τις επιτυχίες της ντυμένη με μια κοντή εφαρμοστή δερμάτινη φόρμα, της οποίας τα κοψίματα τόνιζαν το στήθος και τις καμπύλες της.