Με αποδοκιμασίες έκανε αρχή της νέας περιόδου η περίφημη Σκάλα του Μιλάνου, που για να τιμήσει τα 200 χρόνια από τη γέννηση του Τζουζέπε Βέρντι ανέβασε την «Τραβιάτα» του ύστερα από πολλά χρόνια. Ωστόσο λίγο προτού πέσει η αυλαία της πρεμιέρας ακόμη μία παράδοση –συχνό φαινόμενο στον οπερατικό κόσμο –τηρήθηκε. Κάποιοι από τους θεατές άρχισαν να αποδοκιμάζουν το έργο. Και δεν ήταν άλλοι από τους περίφημους λοτζιονίστας, τους φανατικούς και κατά μία έννοια απαιτητικούς που παραδοσιακά παρακολουθούν από τους εξώστες του θεάτρου, οι οποίοι εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για το «μπαστάρδεμα» ενός κλασικού έργου που αγαπούν με νεωτεριστικές παρεμβάσεις. Εξαλλος ο πολωνός τενόρος Πιοτρ Μπεζάλα (στη φωτογραφία ως Αλφρέντο στην παράσταση) από τη σελίδα του στο facebook ξεκαθάρισε ότι αυτή ήταν η τελευταία φορά που πήρε μέρος σε παραγωγή της Σκάλας. «Νομίζω ότι θα ήθελαν μόνον ιταλούς ερμηνευτές. Γιατί να ξοδεύω τον χρόνο μου για τέτοιες αηδίες; Αριβεντέρτσι», έγραψε ο Μπεζάλα. Ο Στεφάν Λισνέρ, διευθυντής της Σκάλας, στήριξε τον καλλιτέχνη και τον χαρακτήρισε «έναν από τους κορυφαίους τενόρους της εποχής μας».