Στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τρέχουσας τουριστικής περιόδου μέχρι τέλους του έτους και την αξιοποίηση των διακοπών της τελευταίας στιγμής, ξεκινούν το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ.

Στόχος, σύμφωνα με το υπουργείο, είναι να «κεφαλαιοποιηθεί» το θετικό πρόσημο του ελληνικού τουρισμού που σημειώθηκε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013.

Παράλληλα, αποφασίσθηκε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων για το 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις από το Σεπτέμβριο έως και τον Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών, διεθνώς.

Ηδη, σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες κύρους όπως οι tripadvisor, yahoo, expedia, lastminute.com

Επίσης, σε συνεργασία με σημαντικούς tour oparetors και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, εξελίσσονται προγράμματα προωθητικών δράσεων για την περίοδο των προκρατήσεων, που θεωρείται σημαντική για τη διάθεση τουριστικών πακέτων για το επόμενο έτος.

Χώρες στις οποίες αναπτύσσονται σχετικές δράσεις για το 2014, είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, η Ολλανδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα. Παράλληλα, σχεδιάζεται η ανάπτυξη του ελληνικού Τουρισμού στην Βραζιλία.

Τα γραφεία του ΕΟΤ Εξωτερικού, επεξεργάζονται ήδη προτάσεις και ιδέες τις οποίες θα υποβάλλουν προς έγκριση εντός των επόμενων εβδομάδων.

Επίσης, έχει καταρτιστεί και αναμένεται να εγκριθεί εντός των προσεχών ημερών, το πρόγραμμα διεθνών εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχουν το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ για το πρώτο 4μηνο του 2014.

Η επιτυχής έκβαση αυτών των δράσεων αυτών, σύμφωνα με το υπουργείο Τουρισμού, «προϋποθέτει τη συνέργια όλων και κυρίως των τοπικών κοινωνιών και του ιδιωτικού τομέα».