Αίσθηση προκάλεσαν δημοσιεύματα που έφεραν τη Μαρία Σαράποβα, τη ρωσίδα τενίστρια που θεωρείται ως η πλουσιότερη γυναίκα αθλήτρια στον κόσμο, να σκέφτεται να αλλάξει το όνομά της για τη διάρκεια του τουρνουά US Open ώστε να διαφημίσει την γκάμα γλυκών που έχει λανσάρει στην αγορά. Η 26χρονη Σαράποβα εξέταζε να αλλάξει το όνομά της σε Sugarpova (όπου το sugar σημαίνει «ζάχαρη») στο Ανώτατο Δικαστήριο της Φλόριδας, όπου ζει, για όλη τη διάρκεια του τουρνουά των ΗΠΑ. Σύμφωνα πάντως με εκπρόσωπό της η Σαράποβα αφού σκέφτηκε καλά το θέμα αποφάσισε τελικά να μην προχωρήσει σε τέτοια κίνηση. Οπως είπε ο ατζέντης της Μαξ Εϊσενμπαντ, «τελικά καταλήξαμε στο να μην προχωρήσουμε». Οπως προσέθεσε, το εγχείρημα είχε πρακτικές δυσκολίες αφού θα έπρεπε να αλλάξουν πολλά έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά της και αυτό θα της προκαλούσε προβλήματα στα ταξίδια που θα έπρεπε να κάνει στην Ιαπωνία και την Κίνα αμέσως μετά το αμερικανικό τουρνουά τένις. Η εταιρεία Sugarpova είναι ιδιοκτησία της αθλήτριας η οποία την ίδρυσε με προσωπικά της κεφάλαια περίπου 500.000 δολ. Πέρσι εκτιμάται ότι πουλήθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο 1,8 εκατ. συσκευασίες με τα γλυκά της, καθεμιά εκ των οποίων κοστίζει 5 δολάρια.