Η βοήθεια που θα προσφέρει ο κινέζος μπασκετμπολίστας Πινγκ Σανγκ στον Παναθηναϊκό είναι το δέντρο. Το δάσος είναι το άνοιγμα που κάνουν οι Πράσινοι στην τεράστια αγορά της Κίνας. Για πρώτη φορά θα αγωνιστεί Kινέζος σε επαγγελματικό πρωτάθλημα στην Ευρώπη και το ενδιαφέρον των συμπατριωτών του είναι μεγάλο. Εκεί ποντάρει η διοίκηση του Παναθηναϊκού για να διαφημίσει έμμεσα το όνομα του συλλόγου και να αποκομίσει οφέλη, που μπορεί να προκύψουν από συμφωνίες, χορηγίες, διαφημίσεις στις φανέλες κ.ά. Hδη περίπου 35.000 followers έχει η σελίδα του Παναθηναϊκού στο αντίστοιχο twitter στην Κίνα, ενώ 50 μέσα μαζικής ενημέρωσης κάλυψαν τη μεταγραφή του 29χρονου μπασκετμπολίστα στην ομάδα της Αθήνας.

Σε μία εποχή που τα έσοδα έρχονται με το σταγονόμετρο και ειδικά, για όσους γνωρίζουν, στο μπάσκετ οι διοικούντες βάζουν συνέχεια από την τσέπη τους για να κάνουν πρωταθλητισμό στην Ελλάδα και να πρωταγωνιστήσουν στην Ευρωλίγκα, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος βρήκε τρόπο να ψαρέψει στη διπλανή λίμνη. Ξεπέρασε τη γραφειοκρατία που υπάρχει στην Κίνα, με επιμονή και προγραμματισμό, καθώς από πέρυσι είχε εκδηλωθεί ενδιαφέρον για την απόκτηση ασιάτη παίκτη.

Μπορεί ο Παναθηναϊκός να είναι πολύ γνωστός στην Ευρώπη, έχοντας κατακτήσει έξι φορές την Ευρωλίγκα, ωστόσο στην Κίνα τώρα έχουν αρχίσει να τον μαθαίνουν καλύτερα και σίγουρα τα κέρδη μεσομακροπρόθεσμα θα είναι μεγάλα. Ο παίκτης μόλις χθες έφτασε στην Αθήνα και πλέον θα είναι… κινητή διαφήμιση για τους Πράσινους. O,τι κι αν βάζει στο twitter ή στο facebook θα συζητιέται, ενώ πριν από λίγο καιρό η ΚΑΕ Παναθηναϊκός είχε ανεβάσει και βιντεάκι με προσωπικό του μήνυμα. Αν έρθουν και οι καλές εμφανίσεις του, οι επιτυχίες των Πρασίνων με τον Πινγκ Σανγκ στο ρόστερ, ενδεχομένως να δούμε και πολλούς θαυμαστές συμπατριώτες του στην εξέδρα! Το πείραμα του Παναθηναϊκού παρακολουθούν κι άλλες ομάδες στην Ευρώπη. Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μπορείς να κάνεις τον… Κινέζο!