Ξάδελφε, θέλω επειγόντως διακοπές. Που λέει και ο Κώστας Μαρτάκης. Μέχρι χθες απλώς ήθελα! Από χθες, μπήκα πανηγυρικά στη διαδικασία του κατεπείγοντος. Τώρα θα μου πεις, ολόκληρος ασυγχώρητος, εκφράζω τις επιθυμίες μου μέσα από στίχους του Μαρτάκη; Κι εγώ θα σου απαντήσω «Αμ πώς!». Δηλαδή, εδώ ολόκληρα ΕΛΤΑ που είναι πιο μεγάλα από εμένα και σε χρόνια και σε όγκο, έκαναν γραμματόσημο τον παρουσιαστή Νίκο Αλιάγα –αυτό ήταν που με οδήγησε στο κατώφλι του κατεπείγοντος -, με χαλάει εμένα να έχω ινστρούχτορα τον Μαρτάκη; … Ναι βρε ξάδελφε, ο μόνος Ελληνας εν ζωή που έγινε γραμματόσημο πλην του Κωνσταντίνου Καραμανλή, τότε που μας είχαν βάλει στην ΕΟΚ! Στον γνωστό Αλιάγα αναφέρομαι που στο βιβλίο του έχει φωτογραφία την ελιά κάτω από την οποία συνελήφθη. Αφού ο άνθρωπος είναι τόσο σπουδαίος που ξέρει ακριβώς την ημέρα και την ώρα της σύλληψής του! (Μόνο εγώ δεν ξέρω πότε θα συλληφθώ, γιατί με αυτά που γίνονται δεν παίζει να με αφήσουν να κυκλοφορώ ελεύθερος οι κύριοι με τις άσπρες μπλούζες!). Οπότε, από τον Σεπτέμβρη που θα κυκλοφορήσει το γραμματόσημο, τέρμα τα mail και τα SMS, θα σου στέλνω γράμματα με το ταχυδρομείο για να έχω την ευκαιρία να φτύνω τον Αλιάγα. Ως γραμματόσημο εννοώ ανόητε, για να κολλάει!.. Οχι, δεν ξέρω αν ο Σόλων ο Αθηναίος έχει γίνει γραμματόσημο. Και για ποιον λόγο άλλωστε. Αφού στις ημέρες μας το «μηδέν άγαν» έγινε «μηδέν Αλι-άγαν».

Φταίω, το παραδέχοµαι,για όλα µόνο φταίω

Τις αποστάσεις του από το «μηδέν άγαν» έχει πάρει και ο ηθοποιός Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης που σε συνέντευξή του δηλώνει ευθαρσώς ότι στο θέατρο, αφού δεν είναι χειρουργείο και δεν κινδυνεύει να πεθάνει κάποιος, μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις! Γιατί λοιπόν να μη σκηνοθετήσει ο Λιγνάδης τον Ρουβά (φίλοι και οι δύο του κυρίου Μαρκουλάκη) σε αρχαία τραγωδία; Θα πεθάνει κανείς; Κανείς απολύτως! Διότι η τσίπα και το φιλότιμο έχουν πεθάνει προ πολλού σε αυτή τη χώρα. Και τελικά δεν πρόκειται για νεκροφάνεια.

Δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω

Εσύ που δουλεύεις σε Εφορία ξάδελφε, ξέρεις αν κάνεις έναρξη επιτηδεύματος ως «φωτογραφάκιας»; Πώς να πω αλλιώς τον καλλιτέχνη (τρόπος του λέγειν) που φωτογραφίζεται τάχα τυχαία, για να διαφημίσει ένα μαγαζί; Την είδα εγώ την υποτιθέμενη τραγουδίστρια Θωμαή Απέργη (ναι μωρέ, αυτήν που νομίζει ότι χορεύει ενώ κουνάει τα χέρια της σαν χταπόδι που πιάστηκε σε δίχτυ) σε ολοσέλιδο ρεπορτάζ γκλόσι περιοδικού. Ολες οι φωτογραφίες σε γνωστό γιαουρτοπαγωτάδικο, με τη φίρμα να φιγουράρει φάτσα φόρα και τη Θωμαή να τρώει το γιαουρτοπαγωτό με τέτοιο δέος σαν να έβλεπε την Παναγιά την Κανάλα μέσα στο κυπελλάκι! Αν μιλούσαν οι φωτογραφίες θα γέμιζε η κάμαρα «ουάου!». Και επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να πήρε τόση χαρά χωρίς αντικαταβολή, μήπως ξέρεις να μου πεις εφοριακέ μου ξάδελφε, πώς έκοψε το μπιλιετάκι; Και επίσης τι ΦΠΑ και τι φόρο έχει αυτό το επιτήδευμα;

Πες μου εγώ τι φταίωγια χάρη σου να κλαίω

Και όσο ξάδελφε το καλοκαίρι προχωράει, εγώ συνεχίζω να συσσωρεύω στο θολωμένο μου μυαλό άχρηστες γνώσεις. Ή να αναθεωρώ παγιωμένες απόψεις. Οπως, για παράδειγμα, ότι το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. Λάθος! Μια χαψιά έκανε η περιφερόμενη (νέο επάγγελμα!) Κωνσταντίνα Σπυροπούλου τη γεροπλατανιά της τηλεπαρουσίασης Ναταλία Γερμανού (φωτογραφία). Κι εκεί στον Αlpha η φαντασία τους καλπάζει καβάλα σε χελώνα. Ανέσυραν την απενεργοποιημένη Κατερίνα Καραβάτου για να μας θυμίσουν ότι ο πάτος έχει πολλά πατώματα… Μια καλοκαιρινή μου αναρώτηση θα μείνει όμως χωρίς απάντηση. Διότι από όλον τον σαματά, εγώ σε αυτό έχω κολλήσει. Γιατί τον τελευταίο καιρό ο Αντώνης Ρέμος τραγουδάει με ένα body language σαν να πρέπει να επισκεφθεί εδώ και τώρα την τουαλέτα… Αχ μωρέ, τώρα το κατάλαβα! Είναι η ροή της σαμπάνιας στα πόδια του που του προκαλεί συνειρμούς…