Την ανάγκη χάραξης μιας συνολικής στρατηγικής για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα «το ταχύτερο δυνατό» επισημαίνει η Ελληνική Ενωση Τραπεζών (ΕΕΤ) υπογραμμίζοντας τις δυσμενείς συνθήκες ρευστότητας που επικρατούν στην εγχώρια αγορά μετά το ξέσπασμα της κρίσης. Στην έκθεσή της «Πρόσβαση στη χρηματοδότηση των ΜΜΕ στην Ελλάδα», η ΕΕΤ τονίζει πως η παρατεταμένη χρηματοπιστωτική κρίση κινδυνεύει να υπονομεύσει τις προσπάθειες για ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, «εξέλιξη που έχει δυσμενείς συνέπειες για τους όρους πίστωσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

Παράλληλα, τονίζει πως σε συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, οι Αρχές θα πρέπει να σχεδιάσουν ένα πλάνο δράσης, στόχοι του οποίου θα πρέπει να είναι: i) η καθιέρωση μιας εκτίμησης αναγκών, ii) ο καθορισμός αναπτυξιακών δράσεων, iii) η συμμετοχή όλων των ενδιαφερομένων στη διαδικασία διαβούλευσης, iv) η ανάδειξη τομέων προτεραιότητας για τη νέα περίοδο προγραμματισμού του ΕΣΠΑ 2014-2020.