Οι μόλις 40 ώρες πτήσης που είχε ο πιλότος σε αυτόν τον τύπο αεροσκάφους είναι πιθανόν να δώσουν μια εξήγηση για τη συντριβή του Μπόινγκ 777 στο Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο κατά την οποία έχασαν τη ζωή τους δύο 16χρονες Κινέζες και τραυματίστηκαν περισσότερα από 180. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η ταχύτητα του αεροσκάφους κατά την προσγείωση ήταν μικρότερη της κανονικής, ενώ ο πιλότος φαίνεται να προσέγγισε τον αεροδιάδρομο από χαμηλότερο του κανονικού ύψος, γεγονός που εξηγεί και την πρόσκρουση του ουραίου του αεροσκάφους σε κυματοθραύστη του αεροδρομίου. Αντίθετα, η εμπειρία 20 χρόνων βοήθησε την υπεύθυνη καμπίνας στη μοιραία πτήση της Asiana Airlines να καταλάβει ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Η Λι Γιουν Χάι (φωτογραφία) αντιλήφθηκε ότι δευτερόλεπτα πριν ακουμπήσουν οι ρόδες στο έδαφος ότι ο κυβερνήτης προσπαθούσε να επιταχύνει σε μια προσπάθεια να σηκώσει και πάλι στον αέρα το αεροσκάφος έχοντας προφανώς αντιληφθεί το λάθος του στη διαδικασία της προσγείωσης. Η 40χρονη Λι ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα έβγαινε από το αεροσκάφος μετά τη συντριβή έχοντας αφιερωθεί εξ ολοκλήρου στο καθήκον της εκκένωσης. «Ηξερα τι έπρεπε να κάνω χωρίς να το σκεφτώ. Το σώμα μου έκανε μόνο του τα απαραίτητα» δήλωσε χαρακτηριστικά.