Οι προηγούμενες ημέρες θύμιζαν ηφαίστειο στο χώρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη Φόρμουλα 1. Το χάος που δημιουργήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο βρετανικό γκραν πρι στην πίστα Σίλβερστοουν, με τέσσερις οδηγούς να αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με τα διαλυμένα ελαστικά, ήταν το μόνιμο αντικείμενο συζήτησης.

Φυσικά, οι βολές στρέφονται κατά της Pirelli, η οποία μάλιστα επέρριψε τις ευθύνες για τα διαλυμένα ελαστικά στις ομάδες, υποστηρίζοντας ότι δεν τα χρησιμοποίησαν σωστά. Θυμίζουμε, ότι κατά τη διάρκεια του αγώνα διαλύθηκαν τα ελαστικά των Χάμιλτον, Μάσα, Βερνιέ και Πέρες.

Οι περισσότεροι οδηγοί ήταν έξαλλοι και κάποιοι άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο ακόμη και για αποχή από το αυριανό γερμανικό γκραν πρι στο Νίρμπουργκρινγκ.

Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και το 2005 στην Ιντιανάπολη, όταν οι ομάδες που χρησιμοποιούσαν λάστιχα της Michelin για λόγους ασφαλείας δεν έλαβαν μέρος στον αγώνα.

Ομως, το αφεντικό της Φόρμουλα 1 Μπέρνι Εκλστοουν δεν πιστεύει ότι μπορεί να επαναληφθεί κάτι τέτοιο: «Δεν νομίζω ότι μπορούμε να έχουμε κάποια αποχή στη Γερμανία. Δεν είναι κάτι που χρειαζόμαστε», είπε.

Πολλοί οδηγοί σημείωσαν πόσο επικίνδυνα είναι τα κομμάτια που εκσφενδονίζονται και μάλιστα θύμισαν ότι κινδύνευσε η ζωή του Φελίπε Μάσα όταν χτυπήθηκε από κομμάτια που εκσφενδονίστηκαν από άλλο μονοθέσιο.

Η διεθνής ομοσπονδία αποφάσισε να λάβουν και οι οδηγοί μέρος στο επόμενο τεστ ελαστικών στην πίστα Σίλβερστοουν (17-19/7), σημειώνοντας μάλιστα ότι μπορεί να παραταθούν κατά μία ημέρα.

Από αυτές τις δοκιμές, έχει αποκλειστεί η Mercedes, λόγω των κρυφών δοκιμών που είχε κάνει στην Καταλωνία. Κάτι που είχε ξεσηκώσει τις υπόλοιπες ομάδες.

Στο μεταξύ, η Pirelli ανακοίνωσε ότι στο Νίρμπουργκινγκ θα έχει πιο ισχυρά πίσω ελαστικά με διαφορετική κατασκευή, ενώ στο τεστ του Σίλβερστοουν θα δοκιμαστεί η νέα σειρά ενόψει του αγώνα στην Ουγγαρία.

Στο γερμανικό γκραν πρι ο παραπονούμενος είναι ο Σεμπάστιαν Φέτελ! Ο γερμανός οδηγός της Red Bull δεν έχει νικήσει ποτέ στην πατρίδα του, αλλά και γενικότερα τον μήνα Ιούλιο. Εκτός των άλλων, ο Φέτελ προέρχεται και από την άσχημη εμπειρία του βρετανικού γκραν πρι όπου αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 42ο γύρο με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

«Πάντα έχω αρκετούς φίλους σε αυτόν τον αγώνα. Το 2009 ανέβηκα για πρώτη φορά στο βάθρο και αυτό ήταν μία υπέροχη εμπειρία. Ετσι, δεν δίνω σημασία σε όσα έχουν γίνει στο παρελθόν, προσπαθώ να βλέπω μπροστά», είπε ο Φέτελ, ο οποίος προηγείται στη βαθμολογία με 132 βαθμούς, έχοντας κοντά του τον Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari (111) και τον Κίμι Ράικονεν της Lotus (98).

Σημειώνουμε στη δεύτερη θέση στους κατασκευαστές έχει ανέβει η Mercedes, η οποία είναι 48 βαθμούς πίσω από την Red Bull. Εως τώρα έχουν διεξαχθεί οι οκτώ από τους 19 αγώνες του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος και σε αυτούς έχουν νικήσει

τέσσερις διαφορετικές ομάδες. Ο μοναδικός οδηγός με τρεις νίκες είναι ο Φέτελ. Στο Σίλβερστοουν νίκησε για δεύτερη φορά ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ενώ η ομάδα του, η Mercedes έχει πάρει πέντε φορές την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές. Το 2012, το γερμανικό γκραν πρι είχε διεξαχθεί στην πίστα του Χόκενχαϊμ με νικητή τον Φερνάντο Αλόνσο.

Ο τελευταίος γερμανός οδηγός που νίκησε στην πατρίδα του ήταν ο Μίχαελ Σούμαχερ με Ferrari το 2006.