Το Ράλι Ακρόπολις κλείνει 59 χρόνια, παρ’ όλα αυτά αποτελεί και φέτος έναν από τους σημαντικότερους σταθμούς του παγκόσμιου μηχανοκίνητου θίασου. Το «Ράλι των Θεών» μπαίνει σήμερα σε φουλ ρυθμούς και παρά την απουσία του «Δία» Σεμπαστιάν Λεμπ, οι σφετεριστές της κορυφής, με πρώτο τον συμπατριώτη του Σεμπαστιάν Οζιέ, είναι έτοιμοι να ρίξουν τους δικούς τους κεραυνούς στα βουνά της Αττικής, της Κορινθίας και της Αργολίδας. Το πλήρωμα του χρόνου, φαίνεται ότι έφτασε για τον Οζιέ που μπορεί να κατακτήσει τον πρώτο του τίτλο στο WRC, σπάζοντας το επταετές σερί του Λεμπ. Ο πολυνίκης Γάλλος αγωνίζεται φέτος σε επιλεγμένους αγώνες, αφού μοίρασε το πρόγραμμά του ανάμεσα στο ράλι και το πρωτάθλημα αυτοκινήτων μεγάλου τουρισμού (GT) αφήνοντας ανοικτό πεδίο στον συμπατριώτη του για να τον διαδεχθεί. Βασικοί αντίπαλοι του Οζιέ θα είναι (και) στο Ακρόπολις οι Μίκο Χίρβονεν με το Citroën DS3 WRC και ο ομόσταβλός του στη Volkswagen Γιάρι Λάτβαλα και με το Polo-R WRC.

Το φετινό Ράλι Ακρόπολις έχει συρρικνωθεί όσον αφορά τα αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως οι διοργανωτές προσάρμοσαν τις διαδρομές ώστε να περιλαμβάνονται όλα τα θεαματικά κομμάτια παλαιότερων αγώνων, ενώ δεν θα λείψει και η νυχτερινή ειδική της Κινέτας (απόψε, 21:23 η εκκίνηση).

Στα αγωνιστικά, το «καυτό» νέο ακούει στο όνομα Volkswagen. O γερμανός κατασκευαστής δείχνει ότι ήρθε για να μείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Μετά τους πέντε πρώτους αγώνες έχει πάρει την πρωτιά από τη Citroën, που αποδυναμώθηκε από τις απουσίες του Λεμπ, ενώ δεν φαίνεται να απειλείται ούτε από τις ομάδες του Κατάρ (Qatar M-Sport και Qatar WRT) που συμμετέχουν υπό τη σκέπη της Ford.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Για ακόμα μια χρονιά τα ελληνικά πληρώματα (33 συνολικά) αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του Ράλι Ακρόπολις, έστω και αν δεν θα δούμε συμμετοχή με αυτοκίνητο κλάσης WRC. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι νικητές της κατηγορίας PWRC του 2009 Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος με Μitsubishi Lancer Evo X και ο περσινός έλληνας νικητής Γιάννης Ζούνης με Subaru Impreza WRX sti.