Η οικονομική κρίση έχει πλήξει την αγορά των καμπριολέ, καθώς ο κόσμος αγοράζει σχεδόν χρηστικά μοντέλα και όχι αυτοκίνητα lifestyle. Παρ’ όλα αυτά, τα ανοιχτά μοντέλα παραμένουν ό,τι ελκυστικότερο στον κόσμο των τεσσάρων τροχών και συνεχίζουν να αποτελούν το όνειρο πολλών φίλων του αυτοκινήτου.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πάντως έχουν αλλάξει γραμμή πλεύσης τα τελευταία χρόνια. Ετσι, πληθαίνει ο αριθμός των μικρομεσαίων κάμπριο σε προσιτές τιμές, όπως για παράδειγμα το νέο Opel Cascada και το VW Beetle Cabrio τελευταίας γενιάς. Επίσης πραγματοποιείται μία στροφή από τα CoupeCabriolet με τις σπαστές μεταλλικές οροφές προς τις κλασικές κουκούλες, τόσο για λόγους αισθητικής και πρακτικότητας, όσο και για λόγους κόστους. Βλέπουμε, για παράδειγμα, ότι σχεδόν όλα τα νέα κάμπριο έχουν υφασμάτινη οροφή.

Το κόστος αποτελεί και το βασικό κίνητρο για τα «ημικαμπριολέ», δηλαδή τα μοντέλα στα οποία ανοίγει η οροφή, αλλά παραμένει σταθερό όλο το πλαίσιο του αμαξώματος μαζί με τα κολονάκια. Μία τέτοια περίπτωση είναι το Citroën DS3 Cabrio, που ακολουθεί τα χνάρια του Fiat 500 CC, αλλά και του μικροσκοπικού Smart Fortwo Cabrio.

Εννοείται ότι το αλατοπίπερο εξακολουθούν να είναι τα σπορ καμπριολέ, όπως η αναβαθμισμένη BMW Z4, αλλά και τα ανοιχτά μοντέλα πολυτελείας, όπως η νέα Mercedes E-Class Cabrio.