Ενα χρήσιμο «εργαλείο» για την προώθηση και προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό αποκτούν οι επιχειρηματίες του κλάδου που προχώρησαν στη σύσταση της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Marketing Greece.

Τη δημιουργία της εταιρείας ανακοίνωσαν από κοινού ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ενωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).

Στα πλαίσια της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό, όπως τόνισε στη διάρκεια της παρουσίασης της νέας εταιρείας ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, «στόχος της Marketing Greece Α.Ε. είναι να συμβάλει αποφασιστικά στη δημιουργία της νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της».

Παράλληλα, πρόσθεσε ο κ. Ανδρεάδης, «μέσα από ένα υψηλής ποιότητας πλάνο πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, θα αναδείξει τη χώρα μας ως έναν από τους δέκα σημαντικότερους και ελκυστικότερους προορισμούς παγκοσμίως».

Η εταιρεία έχει αρχικό μετοχικό κεφάλαιο δύο εκατ. ευρώ, στεγάζεται στο κέντρο της Αθήνας (σε γραφεία επί της οδού Βουκουρεστίου) και ήδη βρίσκεται σε διαδικασία στελέχωσης και οργάνωσης.

Στη μετοχική της σύνθεση μετέχουν με 80% ο ΣΕΤΕ, με 17,5% το ΞΕΕ και με 2,5% η ΕΔΕΕ. Σε ό,τι αφορά ειδικά τη συμμετοχή του ΣΕΤΕ στην εταιρεία, τα απαραίτητα κεφάλαια συγκεντρώθηκαν με έκτακτη εισφορά των μελών του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ των μετόχων του ΣΕΤΕ έχει συμφωνηθεί ρητά πως τα όποια κέρδη προκύψουν από τη λειτουργία της εταιρείας, θα επανεπενδύονται στην τουριστική προβολή της χώρας.

Μεταξύ των δράσεων που θα αναλάβει η Marketing Greece θα είναι «η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών τουριστικού μάρκετινγκ, υποστηρίζοντας την κεντρική κυβέρνηση, τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τις τουριστικές ενώσεις και επιχειρήσεις».

Επίσης, προβλέπεται η εκπόνηση στρατηγικών σχεδίων σύνθεσης των τουριστικών προϊόντων στους επιμέρους προορισμούς και η προβολή τους σύμφωνα με τους στόχους της χώρας.

Στο πλαίσιο λειτουργίας της εταιρείας θα δημιουργηθούν, σε πρώτη φάση, πέντε γραφεία εξωτερικών συνεργατών στις πλέον σημαντικές-παραδοσιακές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό. Μέσα στους σκοπούς δραστηριότητας των γραφείων θα είναι και η δημιουργία συνεργειών με τα τοπικά γραφεία του ΕΟΤ, αλλά και τα γραφεία Τύπου των πρεσβειών μας.

Το πρώτο γραφείο θα δραστηριοποιείται στην αγγλική αγορά, το δεύτερο στην αμερικανική, το τρίτο στη ρωσική και ουκρανική αγορά, το τέταρτο στη γαλλική, στη βελγική και στη γαλλόφωνη ελβετική και το πέμπτο στη γερμανική, στην αυστριακή και στη γερμανόφωνη ελβετική αγορά.

Σε δεύτερη φάση, στόχος είναι να δημιουργηθούν άλλα πέντε γραφεία, τα οποία θα δραστηριοποιούνται στην Ιταλία, τις σκανδιναβικές αγορές, την Τουρκία, τις αραβικές χώρες και την Κίνα.

Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ένας παγκόσμιας εμβέλειας ιστότοπος, ο οποίος αρχικά θα λειτουργήσει σε πέντε γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά και ρωσικά). Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, τα διάφορα τμήματα της εταιρείας θα αρχίσουν να λειτουργούν σταδιακά μέσα στο έτος, ώστε ενόψει της σεζόν του 2014 να είναι όλα σε πλήρη λειτουργία.

Στους βασικούς άξονες δραστηριοποίησης της Marketing Greece, όπως ανακοίνωσε ο γενικός διευθυντής της, κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, θα είναι και η δημιουργία μιας διαδραστικής πλατφόρμας, η οποία θα προσφέρει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν στην Ελλάδα.

Επιπρόσθετα, η ιστοσελίδα θα παρέχει τη δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού τους, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες αναζήτησης διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης. Ενώ, θα παρέχεται η δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων.