Η Μαρία Σαράποβα έχει αδυναμία στα γρήγορα και ακριβά αυτοκίνητα. Μετά το συμβόλαιό της με τη Land Rover το 2006 για την προώθηση των μοντέλων της εταιρείας, την περασμένη εβδομάδα ήρθε μια νέα διαφημιστική συμφωνία, με την Porsche αυτή τη φορά. Οπως ανακοίνωσαν εκπρόσωποι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η ρωσίδα τενίστρια θα είναι η πρέσβειρά τους για τα επόμενα τρία χρόνια. Η αθλήτρια, που βρίσκεται στη 2η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, ταξίδεψε μέχρι τη Στουτγάρδη προκειμένου να συμμετάσχει στο γκραν πρι τένις που διοργανώνει ο όμιλος Porsche. Ως περσινή νικήτρια του τουρνουά, ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και επισκέφθηκε το μουσείο για να μάθει περισσότερα για την ιστορία των αυτοκινήτων. Ετσι, βρέθηκε στη θέση του οδηγού μιας Spyder, κάθησε μπροστά σε μια Cabriolet και ποζάρισε για τους φωτογράφους δίπλα στη θρυλική 911. Το συγκεκριμένο μοντέλο άλλωστε το ξέρει καλά, αφού ήταν το έπαθλο της περσινής της νίκης στα κορτ. Η Σαράποβα δεν είναι πρωτάρα όσον αφορά στη διαφημιστική εκμετάλλευση του ονόματός της. Στο παρελθόν έχει κάνει καμπάνιες εταιρειών όπως οι Nike, Evian, Tag Heuer και Samsung. Γι' αυτό ίσως τα εισοδήματά της από τέτοιου είδους δραστηριότητες φτάνουν τα 15,4 εκατ. ευρώ τον χρόνο, περισσότερα από κάθε άλλη αθλήτρια στον κόσμο.
Ακολουθήστε τα ΝΕΑ στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στα ΝΕΑ