Το περασμένο διήμερο οργανώθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (ΕΤΟΑ) το πρώτο επαγγελματικό workshop Travel Trade, στη διάρκεια του οποίου περίπου 60 tour operators από τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης ήρθαν σε απευθείας επαφές με περίπου 100 επιχειρηματίες της Αθήνας από όλο το φάσμα του τουρισμού της πόλης (ξενοδόχοι, εστιάτορες κ.λ.π.)

Συγκεκριμένα, στο Travel Trade Athens 2013, συμμετείχαν tour operators, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων και άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού από τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και την Ινδία, ενώ πολλοί από αυτούς αντιπροσωπεύουν και tour operators εισερχόμενου τουρισμού από την Αμερική, την Κίνα και άλλες μεγάλες αγορές.

Στο 12λεπτο τετ-α-τετ που είχε κάθε επιχειρηματίας με τον καθένα tour operator ξεχωριστά, είχε τη δυνατότητα να του παρουσιάσει την επιχείρησή του (φυλλάδια, υλικό προβολής κ.λ.π.) και να του ζητήσει να την προωθήσει στις ξένες αγορές.

Συνολικά έγιναν περίπου 1.400 κατ’ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των ξένων επαγγελματιών και των εκπροσώπων των τουριστικών επιχειρήσεων της Αθήνας, γεγονός που σύμφωνα με το δήμαρχο Αθηναίων Γ. Καμίνη, «προσέφερε μια
μοναδική ευκαιρία στον τουριστικό κόσμο της πόλης να παρουσιάσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του και να συζητήσει τρόπους συνεργασίας».

Οπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο πρόεδρος του τον Συνδέσμου Tour Operators Ευρώπης, Τομ Τζένκινς, «για δυο μέρες είχαμε 60 αγοραστές από όλη την Ευρώπη να έρχονται σε απευθείας επαφές με το τουριστικό πρόϊόν της Αθήνας. Δεν
γνωρίζω αν θα έχουμε πολλούς περισσότερους επισκέπτες, αλλά η αρχή έγινε και αυτό θα πρέπει να συνεχιστεί».

Από την πλευρά του ο κ. Καμίνης, επανέλαβε τη θέση του για λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων του ιστορικού-εμπορικού κέντρου της Αθήνας κάποιες Κυριακές το χρόνο, προκειμένου να ικανοποιούνται οι ανάγκες των ξένων
επισκεπτών της πρωτεύουσας.

Θα πρέπει, τόνισε, να ξεκινήσει σχετική συζήτηση, «καθώς η Αθήνα παραμένει η μοναδική, ίσως, μεγάλη ευρωπαϊκή
πρωτεύουσα όπου οι επισκέπτες δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους αυτήν τη μέρα».

O κ. Καμίνης, πρόσθεσε ότι «βασική προτεραιότητα της στρατηγικής του δήμου Αθηναίων για την τουριστική ανάπτυξη, είναι η ανάδειξη και καθιέρωση της Αθήνας ως κύριου και αποκλειστικού προορισμού ταξιδιών στη διεθνή τουριστική
αγορά». Αυτό όπως τόνισε θα γίνει «με δράσεις που προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες της».

Ο δημοτικός σύμβουλος και Πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας επισήμανε ότι η διοργάνωση Travel Trade Athens ήταν μία μεγάλη και δύσκολη πρόκληση για την Αθήνα, στην οποία όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές ανταποκρίθηκαν με μεγάλη επιτυχία, ενώ θα επαναληφθεί και του χρόνου.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από