Μετά το Euronews, το κανάλι που δημιουργήθηκε το 1993 για να καλύψει τα διεθνή γεγονότα με ευρωπαϊκή ματιά, έρχεται τώρα το Euronews Knowledge, ένα διαδικτυακό κανάλι αφιερωμένο στην επιστήμη. Το πανευρωπαϊκό κανάλι δοκιμάζει έτσι ένα μοντέλο συμπαραγωγής με τη δημοφιλή ιστοσελίδα YouTube. Ως πρωταγωνιστής αυτής της ενδιαφέρουσας συνεργασίας επελέγη ο Μάικλ Στίβενς που διαθέτει το VSauce, μια αλυσίδα ιντερνετικών καναλιών τα οποία ασχολούνται με την επιστήμη, αλλά με έναν ελαφρύ τρόπο. Αυτή η συνεργασία επιτρέπει στην καινούργια αλυσίδα διαδικτυακών καναλιών να έχουν πρόσβαση σε ένα νέο, πιο νεανικό κοινό, που ενδιαφέρεται για επιστημονικά θέματα - δοσμένα και με σοβαρότητα αλλά και με ελαφρότητα. Σήμερα η πλειονότητα των τηλεθεατών του Euronews ανήκει στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 40 και 50 ετών, ενώ το YouTube θριαμβεύει στους νεότερους και κυρίως όσους είναι μεταξύ 25 και 30 ετών, τους λεγόμενους φανατικούς YouTubers.
Στις 19 Απριλίου το Euronews θα καλύψει την εκτόξευση του πρώτου ευρωπαϊκού πυραύλου «Vega», η οποία θα μεταδοθεί απευθείας και στο YouTube. «Χωρίς αυτού του είδους τη συνεργασία δεν θα είχα ποτέ πρόσβαση σε ένα τέτοιο γεγονός», λέει περιχαρής ο Στίβενς. Κάθε μήνα, το Euronews Knowledge θα συνεργάζεται με μια νέα προσωπικότητα του Ιντερνετ για να παρουσιάσει την καινούργια του υπηρεσία, που διαφέρει στην αποστολή της από την καθαρά ειδησεογραφική δομή που είχε μέχρι τώρα το κανάλι. «Είμαστε παρόντες στο YouTube με τις ειδήσεις μας σε δώδεκα γλώσσες», λέει ο Μισέλ Πίτερς, στέλεχος του Euronews. «Από την έναρξή τους τον περασμένο Οκτώβριο, έχουμε καταγράψει 200 εκατομμύρια βίντεο τα οποία παρακολούθησαν χρήστες και έχουμε 7,2 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις κάθε μήνα». Το Euronews ετοιμάζει και ένα άλλο σχέδιο με τίτλο «Παγκόσμια Συζήτηση», ενώ θα ανακυκλώνει σημαντικές συνεντεύξεις που παίρνουν οι δημοσιογράφοι του από προσωπικότητες σε όλο τον κόσμο. Οι χρήστες του YouTube μάλιστα θα έχουν και την ευκαιρία να συνομιλούν μαζί τους, σε πραγματικό χρόνο.
Η υλοποίηση αυτής της νέας πρωτοβουλίας είναι ενδεικτική της μεγάλης αναδιοργάνωσης που γίνεται στο ενημερωτικό δίκτυο. Οπως λέει ο Πίτερς «το Euronews βασίζεται στους 400 δημοσιογράφους του για να συλλέξουν, να αναπτύξουν και να προσφέρουν με διάφορους τρόπους τις πληροφορίες. Πλέον βάζουμε την εμπειρία και τις πρακτικές των χρηστών στην καρδιά της στρατηγικής μας. Δηλαδή πρέπει να προσαρμόσουμε τη δουλειά μας σε κάθε χρήση - είτε είναι οθόνη τηλεόρασης, είτε κομπιούτερ, είτε εφημερίδα όπως αυτή που ετοιμάζουμε για την Air France».  Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε για το twitter το Euronews Vine of the Day, ένα βιντεάκι έξι λεπτών το οποίο δίνει την εικόνα κάθε μέρας.