Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο η Milk Processor Education Program, οργάνωση για την προώθηση της κατανάλωσης γάλακτος στις Ηνωμένες Πολιτείες, πλήρωσε περίπου τέσσερα εκατ. δολάρια για να προβάλει ένα διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτωνμε πρωταγωνιστή τον ηθοποιό και επαγγελματία παλαιστή Ντουέιν Τζόνσον στο δεύτερο ημίχρονο του Super Bowl, του τελικού του αμερικανικού φούτμπολ.

Η MilkEp είναι ιδιαίτερα γνωστή και δραστήρια στις ΗΠΑ καθώς βρίσκεται πίσω από την εκστρατεία «Got Milk?» που τρέχει εδώ και δύο δεκαετίες.

Ηταν 1993 όταν η πρώτη διαφήμιση «Got Milk?» βγήκε στην αμερικανική αγορά σε μια προσπάθεια της βιομηχανίας της κτηνοτροφίας να ανατρέψει την τάση που ήθελε τους Αμερικανούς να στρέφονται προς τα αναψυκτικά και τα ισοτονικά αντί του γάλακτος.

Εκτοτε δεκάδες διάσημοι – από τον Χάρισον Φορντ ως τη Ναόμι Κάμπελ και από την Αντζελίνα Ζολί ως τον Ντέιβιντ Μπέκαμ – ποζάρισαν με το γνωστό λευκό μουστάκι για να προωθήσουν την κατανάλωση του γάλακτος.

Το νέο διαφημιστικό με τον πρωταγωνιστή ταινιών δράσης Ντουέιν Τζόνσον να διαφημίζει το πόσο καλό και υγιεινό είναι το γάλα στο πρόγευμα προβλήθηκε στο Super Bowl που είναι παραδοσιακά το πιο ακριβό και δημοφιλές τηλεοπτικό προϊόν.

Υπολογίστηκε ότι περισσότεροι από 164 εκατ. Αμερικανοί είδαν από το CBS τον τελικό της Νέας Ορλεάνης ανάμεσα στους Ρέιβενς της Βαλτιμόρης και τους 49ers του Σαν Φρανσίσκο. Για ένα διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων το δίκτυο απαιτούσε περί τα τέσσερα εκατ. δολάρια. Και ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί πόσα εισέπραξε ο Τζόνσον για να συμμετάσχει στη διαφήμιση.