Ασυναγώνιστος στην Ασία ο Σεμπάστιαν Φέτελ, πέτυχε την 4η στη σειρά (5η φέτος) νίκη του στην Ινδία και αύξησε σε 13 τους βαθμούς της διαφοράς που τον χωρίζει από τον Φερνάντο Αλόνσο (βρέθηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου).

Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο Φέτελ εγκατέλειπε στη Μόντσα και όλα έδειχναν ότι ο πρωταθλητής του 2010 και του 2011 έχανε κάθε ελπίδα για τον φετινό τίτλο.

Με το που η σειρά των αγώνων όμως επέστρεψε στην Ασία – στο Μπαχρέιν τον περασμένο Απρίλιο πέτυχε τη μοναδική νίκη που είχε μέχρι τότε – ο Γερμανός έκανε το 4Χ4 με σερί νίκες σε Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Κορέα, Ινδία και πέρασε επικεφαλής στην βαθμολογία των οδηγών.

Ο επόμενος (από τους τρεις που απομένουν) αγώνας είναι την Κυριακή στο Αμπου Ντάμπι. Και αν ο Φέτελ συνεχίσει το σερί του, τότε πολύ δύσκολα θα χάσει και τον φετινό τίτλο.

Προς το παρόν πάντως, ο οδηγός της Red Bull πρόσθεσε ακόμη μία σημαντική διάκριση στο παλμαρέ του αφού έγινε ο πρώτος πιλότος, μετά τον Αϊρτον Σένα το 1989, που σε τρεις αγώνες δεν έχει χάσει ούτε δευτερόλεπτο την πρωτιά.

Ο Φέτελ ξεκίνησε από την πολ ποζίσιον και είδε πρώτος την καρό σημαία στο Γκραν Πρι της Ινδίας. «Είναι απίστευτο. Και τις δύο χρονιές που έχουμε έρθει εδώ πήραμε την πολ το Σάββατο και τη νίκη την Κυριακή. Είναι φανταστικό. Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα ακόμη ένα ωραίο τρόπαιο» δήλωσε ο Γερμανός.

Ομως αυτός που έκλεψε τις εντυπώσεις στην Ινδία δεν ήταν άλλος από τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο οδηγός της Ferrari αν και εκκίνησε από την πέμπτη θέση, πέρασε τις δύο McLaren και στον 48ο γύρο τον Γουέμπερ (έμεινε τρίτος) τερματίζοντας δεύτερος, πράγμα που τον κρατά ζωντανό στο κυνήγι του τίτλου.

«Ποτέ δεν εγκαταλείπω την προσπάθειά μου. Προφανώς δεν είναι εύκολο να ανταγωνιστείς τις Red Bull στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αλλά εμείς ποτέ δεν πρόκειται να τα παρατήσουμε» δήλωσε ο πιλότος της Σκουντερία.

Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Χάμιλτον, Μπάτον, Μάσα, Ράικονεν, Χούλκενμπεργκ, Γκροζάν, Σένα.

Βαθμολογίες

Οδηγών. Φέτελ 240, Αλόνσο 227, Ράικονεν 173, Γουέμπερ 167, Χάμιλτον 165 κ.ά.

Κατασκευαστών. Red Bull 407, Ferrari 316, McLaren 306, Lotus – Renault 263, Mercedes 136 κ.λπ.