Το Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 εξελίσσεται σε κούρσα για δύο και στο Γκραν Πρι της Ινδίας την Κυριακή, όποιος από τους δύο οδηγούς καταφέρει να νικήσει ή να τερματίσει μπροστά από τον άλλο θα αποκτήσει σαφές προβάδισμα για την κατάκτηση του τίτλου.

Εχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες από την επικράτηση του Σεμπάστιαν Φέτελ στο Γκραν Πρι της Κορέας, διάστημα κατά το οποίο οι άνθρωποι της Ferrari ρίχτηκαν με τα μούτρα στη δουλειά προκειμένου να ανατρέψουν την κατάσταση που διαμορφώνεται εις βάρος του οδηγού τους. Ο Αλόνσο διατύπωσε στο πρόσφατο παρελθόν πολλά παράπονα για την ανταγωνιστικότητα του μονοθέσιου της Σκουντερία. Ο Ισπανός βρίσκεται 6 βαθμούς πίσω από τον Φέτελ και – αν μη τι άλλο – χωρίς αλλαγές στη Ferrari του έβλεπε ότι δεν θα μπορούσε να κοντράρει τις Red Bull και τον Φέτελ.

Οι μηχανικοί της ομάδας έκαναν κρυφές δοκιμές την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Ταραγόνα στην Ισπανία με μία αναβαθμισμένη πτέρυγα, ενώ βελτιώσεις έχουν κάνει και στα φρένα. Το νέο πακέτο θα είναι στη διάθεση του Αλόνσο τόσο στα δοκιμαστικά όσο και στον αγώνα της Κυριακής.

Αρκούν όμως αυτές οι βελτιώσεις για να μπορέσει ο Ισπανός να πανηγυρίσει τον τίτλο;

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έρχεται με φόρα αφού στους τρεις τελευταίους αγώνες (Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Κορέα) ανέβηκε ισάριθμες φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ετσι, ενώ όλα έδειχναν πως ήταν εκτός παιχνιδιού, τώρα είναι πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών και κρατάει την τύχη στα χέρια του. Ο Γερμανός νίκησε πέρυσι στο πρώτο Γκραν Πρι της Ινδίας που έγινε στην πίστα Μπουντ και, φυσικά, θέλει να επαναλάβει την επιτυχία του όπως φάνηκε και στις δηλώσεις του στις αρχές της εβδομάδας. «Μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη πίστα και όχι μόνο επειδή πήρα τη νίκη. Με την ταχύτητα κατά μέσο όρο να είναι 235 χλμ. την ώρα, η πίστα είναι η δεύτερη πιο γρήγορη μετά τη Μόντσα. Ακόμη, υπάρχουν υψομετρικές αλλαγές στο σιρκουί, κάτι που κάνουν το Γκραν Πρι ακόμη πιο διασκεδαστικό. Είναι μια από τις πιο δύσκολες πίστες, δεδομένης και της χρονικής περιόδου».

Η πίστα έχει μήκος 5,14 χλμ. και σχεδιάστηκε, όπως και πολλές άλλες, από τον ειδικό σχεδιαστή Χέρμπαν Τίλκε. Εχει συνολικά 16 γρήγορες στροφές, όπου τα μονοθέσια μπορούν να μπαίνουν με ταχύτητες πάνω από 210 χλμ./ώρα. Οι ευθείες που διαθέτει, την κάνουν μια από τις πιο γρήγορες πίστες του κόσμου, σε αυτό συνηγορούν και οι δύο ζώνες DRS που υπάρχουν στον συγκεκριμένο αγώνα.