«Δεν ασχολούμαι πολύ με την πολιτική, αλλά είναι αλήθεια: ένας Ισπανός σε ένα ιταλικό αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί από Ελληνα να νικάει στη Γερμανία είναι πολύ καλό πράγμα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αλόνσο σε συνέντευξή του μετά την εντυπωσιακή νίκη του, που τον εδραίωσε στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης. Διακεκριμένος στην αεροναυπηγική και με χρόνια θητεία σε ομάδες της F1 ο Νικόλας Τομπάζης είναι από το 2007 ο επικεφαλής σχεδιασμού στην ιταλική Ferrari.

Ο αγώνας του Χόκενχαϊμ είχε δραματική εξέλιξη, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την καρό σημαία. Οδηγώντας «εντός έδρας», ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμαράζ στον τελευταίο γύρο χαρίζοντας - προσωρινά όπως αποδείχθηκε - στη Red Bull τη δεύτερη θέση, μπροστά από τον Τζένσον Μπάτον (McLaren) ο οποίος τερμάτισε τρίτος.

Ωστόσο με απόφασή της μετά το τέλος του αγώνα, η διοργανώτρια αρχή επέβαλε ποινή 20 δευτερολέπτων στον Φέτελ για παράβαση κανονισμών και έτσι κατετάγη πέμπτος.Οι διοργανωτές έκριναν ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε αντικανονικά τον Μπάτον στον τελευταίο γύρο. Το επιχείρημα είναι ότι όταν ο Φέτελ βρέθηκε κάποια στιγμή εκτός πίστας αυτό του έδωσε ένα πλεονέκτημα απέναντι στον Βρετανό.

Στην τρίτη θέση αναρριχήθηκε ο Φινλανδός Κίμι Ραικόνεν με Lotus, ενώ τέταρος βρέθηκε ο Κομπαγιάσι της Sauber.

Το γκραν-πρι στο Χόκενχαϊμ είχε κι άλλες ανατροπές, καθώς στον 100ο του αγώνα στη Formula 1 ο Λιούς Χάμιλτον χρειάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος.

Μετά και το γερμανικό γκραν-πρι στην κατάταξη των οδηγών προηγείται ο Αλόνσο με 154 βαθμούς και δεύτερος είναι ο Αυστραλός Μαρκ Γουέμπερ της Red Bull με 120. Τρίτος είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Φέτελ με 110.

2012 German GP Podium & Press Conference (Biggest F1 cheater F. Alonso P1) (J. Button is back)

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από