Η εταιρεία κρουαζιέρας Costa Crociere, ιδιοκτήτρια του κρουαζιερόπλοιου που εδρεύει στην Γένοβα, κατέληξε στη συμφωνία ύστερα από συζητήσεις με ενώσεις καταναλωτών.

Η συμφωνία προβλέπει την καταβολή 11.000 ευρώ για τα απολεσθέντα αντικείμενα και για ψυχική οδύνη στον κάθε επιβάτη, που δεν υπέστη κάποιον τραυματισμό.

Επιπλέον, θα καλύψει το κόστος της κρουαζιέρας και όλα τα έξοδα μεταφοράς. Οι επιβάτες οι οποίοι τραυματίστηκαν στην προσπάθειά τους να εγκαταλείψουν το πλοίο, θα περιλαμβάνονται σε άλλη συμφωνία.

Οσοι δεχτούν την προσφορά θα πρέπει να συμφωνήσουν ότι θα παραιτηθούν από κάθε νομική διεκδίκηση κατά της Costa Cruises στο μέλλον, με βάση τη συμφωνία.

Για τα παιδιά θα ισχύει η ίδια οικονομική συμφωνία με τους ενήλικες και οι επιβάτες θα αποζημιωθούν εντός μιας εβδομάδας από την ημέρα που θα δεχτούν την πρόταση.

Η Codacons, μια οργάνωση καταναλωτών η οποία δεν συμμετείχε στις συζητήσεις, πρότεινε στους επιβάτες να την απορρίψουν και τους κάλεσε να υποβληθούν σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν εάν υπέστησαν ψυχικό τραύμα ως συνέπεια του ναυαγίου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της οργάνωσης Κάρλο Ριέντζι.

Η Codacons συλλέγει υπογραφές για να καταθέσει συλλογική αγωγή στο Μαϊάμι κατά της μητρικής εταιρείας της Costa Cruises, Carnival Plc, διεκδικώντας αποζημίωση 12.500 ευρώ για κάθε επιβάτη.