Φαίνεται ότι, τελικά, μια σωστά προσανατολισμένη εξωστρέφεια αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές «συνταγές» για να σταθούν όρθιες οι ελληνικές επιχειρήσεις στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο είναι υποχρεωμένες να δραστηριοποιούνται. Πολύ περισσότερο σε περιόδους κρίσης, που ο ανταγωνισμός γίνεται ακόμη πιο σκληρός. Τη «συνταγή» αυτή ακολουθεί τα τελευταία χρόνια η βορειοελλαδίτικη εταιρεία Κleemann, η οποία κατασκευάζει συστήματα ανελκυστήρων και τα διοχετεύει στις διεθνείς αγορές. Πρόσφατα η εταιρεία έφτασε και στο μακρινό Χονγκ – Κονγκ, όπου ίδρυσε θυγατρική εταιρεία με στόχο τη διείσδυσή της στις αγορές της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ασίας και Ωκεανίας. Με το κλείσιμο του πρώτου εξαμήνου η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 59 χώρες και στους στόχους της διοίκησής της είναι να διευρύνεται συνεχώς η λίστα των πελατών της. Κάποιες ελληνικές επιχειρήσεις έχουν μεγαλώσει πολύ και η ελληνική αγορά είναι μικρή για να τις «χωρέσει».