Είναι γνωστό εδώ κι έναν χρόνο. Η Volkswagen έχει αγοράσει το 49,9/% της Ρorsche. Προς το παρόν όμως διατηρούν μια χαλαρή σχέση… έχει επισημοποιηθεί ο δεσμός τους, αλλά δεν ανέβηκαν ακόμη τα σκαλιά της εκκλησίας. Αυτό θα γίνει τον Οκτώβριο. Τότε θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος της Ρorsche ο Ματίας Μίλερ, προστατευόμενος του αφεντικού της Volkswagen Μάρτιν Βίντερκορν. Σε έναν μήνα περίπου λοιπόν μια νέα εποχή αρχίζει για την Ρorsche, η οποία θα γίνει η δέκατη μάρκα της εταιρείας- κολοσσού.

Για την ακρίβεια, η συγχώνευση έχει ήδη συντελεστεί, άλλο που οι υπερήφανοι πελάτες της Ρorsche δεν το έχουν καταλάβει. Και οι δύο πλευρές φροντίζουν όσα εξαρτήματα των Ρorsche κατασκευάζονται από τη Volkswagen, να μην τοποθετούνται σε εμφανή σημεία. Παράδειγμα: οι σκελετοί της Ρanamera κατασκευάζονται σε ένα εργοστάσιο τής άλλοτε ταπεινής εταιρείας των «Αυτοκινήτων του Λαού» στo Αννόβερο. Οσο πλησιάζει όμως η ώρα της πραγματικής συγχώνευσης, εγείρεται ένα σοβαρότατο ζήτημα: πώς θα διασωθεί η «μεγαλοφυΐα» που κάνει την Ρorsche να ξεχωρίζει στην εποχή της μαζικής παραγωγής της Volkswagen… Ηδη γίνεται λόγος για αύξηση των μοντέλων της από 4 σε 6, αύξηση πάνω από το 1/3 των πωλήσεων – και άρα και της παραγωγής- σε 150.000 αυτοκίνητα. Και το χειρότερο, λένε, θα είναι το πλήγμα στο image της, αφού ο χερ Μίλερ θέλει να ανταγωνίζεται ΒΜW και Μercedes… Ξεπεσμός…