Οι διαδικτυακοί τόποι κοινωνικής δικτύωσης, που ούτως ή άλλως κάνουν θραύση, δεν κινούνται πάντα με την ίδια λογική. Ειδικά η περίπτωση του Facebook έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, γιατί στο επίκεντρο της επιχειρηματικής λογικής των ιδρυτών του βρίσκεται η δημιουργία ενιαίας πλατφόρμας κάτω από την οποία θα λειτουργούν πάρα πολλές εφαρμογές, είτε πρόκειται για κατεξοχήν υπηρεσίες δικτύωσης είτε για παιχνίδια και κουίζ. Πολλοί μάλιστα σπεύδουν να παρομοιάσουν το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook με το αντίστοιχο των Windows, υπό την έννοια ότι επιχειρεί να «κλειδώσει» τα μέλη του σε ένα περιβάλλον που θα παρέχει σχεδόν τα πάντα, από υπηρεσίες δικτύωσης όπως chat, δημοσίευση φωτογραφιών, μουσικής κ.ά. μέχρι ηλεκτρονικές αγορές, μικρές αγγελίες ή διαφήμιση.