Η VW έκανε μόδα τους κινητήρες ΤSΙ που εκτός από επιδόσεις προσφέρουν και οικονομία καυσίμου. Στην ίδια λογική κινείται και η νεοφερμένη και στην ελληνική αγορά έκδοση των 122 ίππων του νέου Golf 1.4 ΤSΙ με όπλο και τη δελεαστική τιμή του...

Με όπλο τους 122 ίππους του 1.4 ΤSΙ, το συγκεκριμένο Golf είναι το μικρότερο υπερτροφοδοτούμενο στην γκάμα του μικρομεσαίου γερμανικού μοντέλου, αφού μετά συναντούμε τις πιο δυνατές εκδόσεις των 140 και 170 ίππων.

Σε σχέση, λοιπόν, με τις δύο ισχυρότερες εκδόσεις, αυτή με τους 122 έχει χάσει τον μηχανικό υπερσυμπιεστή (κομπρέσορα), διατηρώντας κάτω από το καπό μόνο το Τurbo. Η έκδοση με το μοτέρ των 122 ίππων μπορεί να δείχνει λίγο πιο αργή σε σχέση με την έκδοση των 140 ίππων, όμως και πάλι προκαλεί τον ανταγωνισμό τόσο σε επιδόσεις όσο και σε οικονομία καυσίμου. Ποια είναι τα χαρίσματά του; Η ροπή είναι άφθονη σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου και ουσιαστικά κάνει τις προσπεράσεις πολύ εύκολη διαδικασία για τον οδηγό. Τα 0-100 έρχονται σε 9,5΄΄ ενώ η τελική του αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Οι παραπάνω ενθουσιώδεις αριθμοί (και μάλιστα για ένα 1.400άρη κινητήρα!) δεν χρειάζονται ιδιαίτερες θυσίες από τον οδηγό στον τομέα της κατανάλωσης: η εργοστασιακή τιμή των 7,4 λίτρων δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα, αφού σε απόσταση 200 χλμ. στην Εθνική Οδό μετρήσαμε περίπου 8 λίτρα/100 χλμ., αρκεί το ταχύμετρο να μην ξεπερνά τα 130-140χλμ./ώρα. Ικανοποιητική είναι και η θέση οδήγησης, με κορυφαία εργονομία, ενώ η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το τιμόνι είναι σπορ με άμεση απόκριση στις εντολές του. Εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία καυσίμου. Στον τομέα της πρόσφυσης, το Golf 1.4 122 ΡS σε κερδίζει με την άνεση που προσφέρει η καλορυθμισμένη ανάρτηση με σπορ προσανατολισμό και χωρίς να κουράζει στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κανένα παράπονο δεν είχαμε και με τα φρένα - εμπρός και πίσω δισκόφρενα- τα οποία σπάνια δείχνουν σημάδια κόπωσης ακόμη και όταν λειτουργούν υπό πίεση.

Όσον αφορά το εσωτερικό του και αυτή η έκδοση έχει την ίδια ακριβώς εικόνα με τα άλλα αδελφάκια του:

τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, ο συνοδηγός και ο οδηγός κάθονται σε άνετα καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν άφθονο χώρο για τα κεφάλια τους και περιορισμένο χώρο για τα πόδια τους αν είναι λίγο μεγαλόσωμοι.

Σε γενικές γραμμές αποτελεί κορυφαία επιλογή που σε καλύπτει σε όλες τις ανάγκες σου- επιδόσεις, χώροι, ποιότητα κύλισης κ.ά.- ενώ η τιμή του κρίνεται λογική (18.180 ευρώ).

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

Οι επιδόσεις

Η τιμή

Ο εξοπλισμός

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Σχεδιαστικά δεν διαφοροποιείται σε τίποτα από την απλή έκδοση

● Το ΕSΡ είναι στις πλούσιες εκδόσεις

Tεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Κυβισμός(κ. εκ.) 1.390. Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 122/5.500. Ροπή (Νm)/ σ.α.λ. 217/1.500

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Τελική ταχύτητα: 197 χλμ./ώρα. Επιτάχυνση 0-100 (δλ.): 9,4. Κατανάλωση: 6,3 λίτρα/100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή)

ΤΙΜΗ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η έκδοση 1.4 Τrendline ΤSΙ 122 ΡS κοστίζει 18.180 ευρώ και περιλαμβάνει ΑΒS, έξι αερόσακους (το ΕSΡ κοστίζει 658 ευρώ), κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition κ.ά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από