Στη φωτογραφία μας απεικονίζεται το πειραματικό υβριδικό μοντέλο Renault Ηybrys, που αναμένεται να εξελιχθεί και να περάσει σε φάση παραγωγής και θα καταναλώνει 35% λιγότερα καύσιμα σε σύγκριση με τα συμβατικά λεωφορεία. Τα αστικά λεωφορεία και τα επαγγελματικά βανάκια, που εκτελούν μεταφορές, αποτελούν ιδανικές περιπτώσεις για την εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας, καθώς απαιτούν λιγότερη ενέργεια και επιβαρύνουν με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων το περιβάλλον. Μάλιστα, δεν διαφέρουν από τα υβριδικά Ι.Χ., αφού και εδώ μετατρέπεται η ενέργεια που απελευθερώνεται κατά το φρενάρισμα σε ηλεκτρική ενέργεια. Η τελευταία συσσωρεύεται στις μπαταρίες και μετά χρησιμοποιείται για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα.