Να επαναλάβει επισήμως τις έρευνες για τα UFΟ, τις οποίες εγκατέλειψε πριν από σχεδόν 40 χρόνια, κάλεσαν την αμερικανική κυβέρνηση πιλότοι της Πολεμικής και της Πολιτικής Αεροπορίας οι οποίοι υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων (UFΟ), καθώς και επιστήμονες, που συγκεντρώθηκαν τη Δευτέρα στην Ουάσιγκτον.
«Ιδιαίτερα μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, δεν μπορεί πλέον απλώς να αγνοούμε τις πληροφορίες των ραντάρ… που δεν μπορούν να εξηγηθούν από τις επιδόσεις των υφιστάμενων αεροπλάνων και ελικοπτέρων», αναφέρει σε ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα σε συνέντευξη Τύπου, η ομάδα αυτή των 19 πιλότων και επιστημόνων που ήρθαν στην Ουάσιγκτον από 7 διαφορετικές χώρες, για να καταθέσουν δημόσια σχετικά με τις συναντήσεις τους με UFΟ. Ανάμεσά τους είναι ένας πρώην κυβερνήτης της Αριζόνας και πρώην πιλότος της αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας, ένας
ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ
19 πιλότοι και επιστήμονες από 7 χώρες κατέθεσαν δημόσια σχετικά με τις συναντήσεις τους με UFΟ
συνταξιούχος πιλότος της Αir France που το 1994 διασταυρώθηκε μ΄ έναν «τεράστιο ιπτάμενο δίσκο» ένας Ιρανός πιλότος καταδιωκτικού, που το 1976 προσπάθησε μάταια να επιτεθεί σε ένα UFΟ.
Η επιτροπή κάλεσε την Ουάσιγκτον να επαναλάβει τις έρευνες για UFΟ μέσω της ΝΑSΑ. Η αμερικανική Πολεμική Αεροπορία ερεύνησε 12.618 αναφορές για UFΟ από το 1947 ώς το 1968 στο πλαίσιο του Προγράμματος Μπλε Βιβλίο. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι εμφανίσεις αυτές δεν δημιουργούν απειλή και ότι δεν υπάρχει απόδειξη για εξωγήινους ή για εξωγήινη τεχνολογία. «Μετά τον τερματισμό του Προγράμματος Μπλε βιβλίο, τίποτε δεν έχει συμβεί που να στηρίζει μια επανάληψη των ερευνών για UFΟ», αναφέρει η Πολεμική Αεροπορία στην ιστοσελίδα της.
«Τίποτε δεν με είχε προετοιμάσει γι΄ αυτό»
Οι κυριότερες μαρτυρίες επαφών με UFΟ πιλότων της Πολεμικής και της Πολιτικής Αεροπορίας οι οποίες ανακοινώθηκαν κατά τη συγκέντρωση της Ουάσιγκτον:
«Τίποτε στην εκπαίδευσή μου δεν με είχε προετοιμάσει γι΄ αυτό. Είδα και άγγιξα ένα τριγωνικό σκάφος, φωτισμένο με μπλε και κίτρινο χρώμα, το οποίο είχε προσγειωθεί το 1980 σε δάσος δίπλα στη βρετανική αεροπορική βάση του Γούντμπριτζ. Το UFΟ ήταν ζεστό όταν το άγγιζες και είχε μεταλλική υφή. Η μία πλευρά του ήταν καλυμμένη με σύμβολα, το μεγαλύτερο από τα οποία ήταν ένα τρίγωνο. Το σκάφος απογειώθηκε χωρίς θόρυβο, και έφυγε απίστευτα γρήγορα, μπροστά σε περισσότερα από 80 άτομα που υπηρετούσαν στη βάση. Στο σημειωματάριό μου έγραψα “ταχύτητα: αδύνατη”».
Τζέιμς Πένιστον απόστρατος αξιωματικός της αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας «Μια από τις πιο γνωστές περιπτώσεις, το 1988, έδειξε πως τα UFΟ μπορεί να δημιουργήσουν κίνδυνο για την αεροπορία: ένα Β737, την ώρα της τελικής προσέγγισης στο Πουέρτο Μοντ (Νότια Χιλή) βρέθηκε μπροστά σ΄ ένα μεγάλο λευκό φως που είχε γύρω του πράσινο και κόκκινο και ο πιλότος χρειάστηκε να κάνει μια κλειστή στροφή για να αποφύγει τη σύγκρουση».
Ροντρίγκο Μπράβο εμπειρογνώμονας της Πολεμικής Αεροπορίας της Χιλής «Ας σταματήσει η αμερικανική κυβέρνηση να διαιωνίζει τον μύθο σύμφωνα με τον οποίο υπάρ χει μια συμβατική εξήγηση. Η χώρα μας πρέπει να ανοίξει και πάλι την έρευνα».
Φάιφ Σίμινγκτον πρώην κυβερνήτης της Αριζόνας, αυτόπτης μάρτυρας ενός UFΟ το 1997 «Το 1976 επιχείρησα μάταια να επιτεθώ, με το F-4 που κυβερνούσα, σ΄ ένα αντικείμενο στο οποίο αναβόσβηναν κόκκινα, πορτοκαλί και γαλάζια φώτα και το οποίο πετούσε πάνω από την Τεχεράνη. Όμως μόλις πλησίασα πολύ, ο οπλισμός μου και ο ασύρματός μου έπαψαν να λειτουργούν».
Παρβίζ Τζαφάρι πρώην πιλότος ιρανικού καταδιωκτικού «Από τις 10.000 ειδοποιήσεις για εμφανίσεις UFΟ που έχει δεχθεί η βρετανική κυβέρνηση από το 1950, οι περισσότερες αποδείχθηκε πως αφορούσαν αεροπλάνα, δορυφόρους και μετεωρίτες, όμως στο 5% των περιπτώσεων αυτών δεν κατέστη δυνατό να δοθεί οποιαδήποτε εξήγηση».
Νικ Πόουπ πρώην εργαζόμενος στο βρετανικό υπουργείο Άμυνας