Η ΒΜW tii Concept προέρχεται σχεδιαστικά από τη νέα 1 Coupe, υπερέχει όμως σαφέστατα σε σπορτίβ γονίδια και εντυπωσιάζει μεταξύ άλλων με το αεροδυναμικό σχήμα της.


Πέντε πρωτότυπα έχει ήδη παρουσιάσει μέσα στο 2007 η ΒΜW για να επιβεβαιώσει την ευρεία γκάμα των μοντέλων της, σημερινών και μελλοντικών. Τελευταίο στη σειρά- και κατά πολλούς εντυπωσιακότερο- είναι το πειραματικό Concept 1 Series tii, που εκφράζει καλύτερα απ΄ οποιοδήποτε άλλο την απόλυτη οδηγική ηδονή ακόμη και στην κόμπακτ κατηγορία. Είναι ξεκάθαρο ότι η συνταγή του πρωτότυπου tii χρησιμοποιεί ως κύρια συστατικά τα σπορτίφ γονίδια της εταιρείας και ότι η μελέτη, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Τόκιο, απευθύνεται κυρίως σε νέους ή σε όσους νιώθουν ακόμη νέοι.

Βέβαια εδώ έβαλαν το χεράκι τους και οι σχεδιαστές της βαυαρέζικης εταιρείας, ώστε να φαίνεται από μακριά ο καθαρόαιμος σπορτίφ χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Ξεχωριστή μνεία πρέπει να γίνει στα αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος, είτε πρόκειται για τις ποδιές εμπρός και πίσω είτε για τα πλευρικά κατώφλια. Η σπιρτάδα και η ευελιξία του Concept 1 οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στη μείωση του βάρους του χάρη στη χρήση καρβονικών υλικών, όπως π.χ. για την κατασκευή του καπό και του κελύφους των καθρεπτών.

Όμως και οπτικά παραπέμπει το αυτοκίνητο στο ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας στα πρωταθλήματα τουρισμού και όχι μόνον. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τις χρωματικές αντιθέσεις στο καπό του κινητήρα, τις διακοσμητικές λωρίδες σε οροφή και πίσω μέρος, καθώς επίσης και τον κρίκο όπου δένεται το σχοινί ρυμούλκησης και βρίσκεται σε κοινή θέα.

Στο εσωτερικό προβλέπονται μπάκετ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και πλευρικούς αερόσακους, ένα τιμόνι τριών ακτίνων, ο λεβιές του επιλογέα έχει επενδυθεί με αλκαντάρα, οι εναλλαγές των χρωμάτων (μαύρο, άσπρο και μπλε) κάνουν τη διαφορά αισθητικά, ενώ η λειτουργικότητα είναι κορυφαία και αντάξια ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Στο σύνολο έχει χρησιμοποιηθεί άφθονο αλκαντάρα, αφού με το συγκεκριμένο συνθετικό υλικό επενδύθηκαν τα καθίσματα, οι εσωτερικές επιφάνειες των πορτών και το κόκπιτ. Δυστυχώς δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία σχετικά με τους πιθανούς κινητήρες, ώστε να βεβαιωθούμε ότι ανταποκρίνονται στη σπορτίφ εμφάνιση του Concept 1 tii. Εικάζεται πάντως ότι κάτω από το καπό κρύβεται πιθανότατα ο τρίλιτρος Βiturbo κινητήρας, που «εργάζεται» στην ΒΜW 135i και αποδίδει 306 ίππους. Σε μία τέτοια περίπτωση – και εφόσον βεβαίως εξελιχθεί η νέα tii σε μοντέλο παραγωγήςθα μιλάμε όντως για έναν άξιο διάδοχο της θρυλικής tii.

TOP

Στο αμάξωμα έχει γίνει εκτεταμένη χρήση πανάλαφρων καρβονικών υλικών, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν επενδύσεις από αλκαντάρα